2010. július 2., péntek

I'm on fire

A meló tehet róla... ma reggel annyit kellett várnunk, hogy elkezdtem fantáziálni. Ugyebár befejeztem a regényem, de még egy újhoz nincs ihletem, így egy rövid sztorin kezdtem el gondolkodni. Már régóta játszom a gondolattal, milyen lehet két pasival egyszerre - pláne mióta megvan a két kiszemeltem (bár tudom, hogy velük biztos nem lesz semmi egyéb okok miatt). Nagyjából egy óra alatt sikerült annyit "bambulni" - annak ellenére, hogy négyen voltunk egy helyen - hogy az egész sztori megszületett a fejemben. És ilyenkor sosem a leírt szavakat látom magam előtt... hanem az eseményeket. Na azóta kb tüzelek és egész nap csak azt éreztem, hogy elkalandozok meg érzem minden pasi illatát (legalább 30cal voltunk egy épületben) és állandóan csak a szexre gondolok... Nem hiszem, hogy mostanában lesz tűzoltás, bár lehet, hogy este majd segítek magamon (és keresek vkit :P)
Amúgy a meló uncsi és hosszú, de hétfőtől elvileg javul a helyzet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése