2010. október 16., szombat

Új időknek új dalaival....

Bizony, bizony, a héten betöltöttem a 22-t. Nem változott sok minden, bár azt a napot, végig mosolyogtam és ez az érzés azóta is tart. Szexiszeművel fogalmam sincs mit csinálunk, de olyan, mintha flörtölnénk... tegnap megbeszéltük, hogy nyitunk náluk egy swinger klubot, hogy feldobjuk a faluja életét. Plusz megígérte, hogy szerdán a bulim után is swingerezünk egyet :D Nem tudom van-e éppen csaja, talán majd a Kisfiát kikérdezem, de igazából nem is érdekel annyira, ha ágyba visz, nekem már totál megérte.

Ntől meg a következő képet kaptam szülinapomra:
http://m.blog.hu/po/poszmete/image/happy-birthday-g.gif
Azóta ez a hátterem a gépen, bár holnap jön a család, így le fogom cserélni, nehogy nagyikám szívrohamot kapjon :)

Nagylányom lemondott Gólyáról, én meg rosszalkodtam vele egy kicsit :D Persze nem történt semmi komoly, csak feküdtem rajta egy picit, meg megállapította, hogy mennyire forró vagyok láb között - hát igen... :D :P

Szóval szerdán parti, ami lehet, hogy végre hoz valamit. Addig is álljon itt az egyik új kedvencem - lábjegyzet: a Weeds 6.08.-at kötelező megnézni, ilyen kocsmába én is szívesen járnék :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése