2010. november 3., szerda

Girls don't cry

A fiúk mindig tudják, hogyan kell fájdalmat okozni. Gólya volt itt nemrég. Közölte, hogy miután 7 hete hajtogatja, hogy neki lány nem kell, mégis felkérte Marcsit. Nekem meg fáj. Oké, tudom, már elszúrtam a nyomulással, de mi a f@szért nem bírta már magát akkor ehhez tartani?! Ez. Most. Fájt.
Közben N itt ült másfél órát boci szemekkel, én meg látványosan szartam rá. Kora délután volt áthívtam S-t, mert hiányzott. Annyira jó volt vele, hogy úgy döntöttem, N-től búcsút veszek rövid úton (immár második alkalommal), mert egy mg-nyi érzelem sincs bennem irányába.
Este Mekizünk egyet Kislányommal, mert Mekizni jó, pláne estére, de szerintem saláta és joghurt lesz a menü, meg egy kis hambi-sültkrumpli-pite édeshármas.
Mára ennyi, beadandóm van még holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése