2011. július 20., szerda

SlutWalk

Ma meló vége felé hallom, hogy valahonnan tapsolás és dobolás zaja szól. Kimentem a bolt elé és nézem... valakik a Ferenciek terénél felvonultak. Szerencsére épp felém jöttek, így közelebbről is megfigyelhettem. Ez volt a SlutWalk, vagyis magyarul a RibiSéta.
Először csak néztem, hogy most miről is van szó és mosolyogtam. Aztán kaptam egy szórólapot tőlük, amin EZ volt összefoglalva.
Elgondolkodtam. Mert igenis igazuk van. Hímsoviniszta a világnézetünk.
Történt már velem is hasonló, nem mondanám, hogy erőszak... de nem akartam és mégis megtörtént, mert a NEM, amit mondtam nem volt elég határozott, mert a másik nem akarta elfogadni... és igen, abban az esetben hibásnak tekintem magam, mert az elején én sem játszottam tisztán...
Szóval emlékeztetőül mindenkinek:

A NEM AZ NEM…

…akkor is, ha mély a dekoltázsom,

…akkor is, ha rövid a szoknyám

…akkor is, ha sötét van, és senki sem látja

…akkor is, ha mindenki mással lefekszem

…akkor is, ha részeg vagyok

…akkor is, ha szép vagyok

…akkor is, ha ronda vagyok

…akkor is, ha a szexiparban dolgozom

…akkor is, ha a főnököm vagy

…akkor is, ha rendőr vagy

…akkor is, ha a pasim vagy

…akkor is, ha a rokonom vagy

…akkor is, ha egy széparcú fiú vagyok

…akkor is, ha tegnap együtt töltöttük az éjszakát

…akkor is, ha egy hotel szobalánya vagyok

…akkor is, ha a Nemzetközi Valutaalap elnöke vagy

…akkor is, ha nagyon gazdag vagy

…akkor is, ha ezelőtt mindig igent mondtam

…akkor is, ha te úgy gondolod, hogy igent jelent

A NEM, AZ NEM!!!!

Zene.

ui. Kedves Háborgó kíváncsi vagyok a véleményedre :)

1 megjegyzés:

  1. Gondolom, nem a zenével kapcsolatban...
    Szerintem nem lehet kérdés az ezzel kapcsolatos álláspontja egyetlen normális embernek sem.
    Ugyan akkor a mély dekoltázs és több, itt felsorolt "jellemző" sajnos sokakból kihozza az állatot. És, ha nincs melletted valaki aki megvédjen, vagy nem tudsz futni...

    VálaszTörlés