2014. január 4., szombat

Kezdetek, végzetek

Tavaly ilyenkor éppen közeledett a világom vége, most pedig olyan boldog vagyok, hogy sosem hittem volna, hogy még lesz ilyen.
Megérte vállalni a fájdalmat és a szenvedést Grey után, mert különben most valózínűleg nyomoronc lennék és minden pénzemet vonatjegyre költeném. Ehelyett kiegyensúlyozott vagyok (na jó, most épp dáthás), boldogság vesz körül (tegnap Love Actually-t néztünk :) és olyan emberem van, akinek én vagyok a legfontosabb és nem csak a (legjobb esetben is csak) harmadik-negyedik a sorban. Áldom az eszem, hogy időben kiléptem abból a valamiből.
Összegeznem kellene az évet, de leginkább csak szavak vannak:
Grey, szakítás, fájdalom, munka vége, unokaöcsi, fájdalom, gyógyulás, új ismerősök, gyógyulás, szakdoga,szakdoga,szakdoga, Carlos! :))))))))))))))), államvizsga,, szerelem, csodás pillanatok,  új munka, új emberek, új élmények, rengeteg Carlos, szerelem a négyzeten, fáradtság, de egyre jobban belejöttem a munkába és évvége.
Remélem a ez a felfelé ívelés fog idén is tovább menni. Egyelőre ennyi, majd jelentkezem.

525600 minutes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése