2013. december 23., hétfő

Karácsuka*

Szóval itt a karácsony.

Fogászati kontent következik, aki nem bírja, ugorjon egy bekezdést.

Nekem most dolgoznom kéne, de a csodálatos jobb felső ötösöm (ismertebb nevén az a kis köcsög) úgy döntött, begyullad, bedagasztja az arcom és ellehetetlenít. Voltam tegnap sürgősségi fogászaton, kipucolta a doki, de nyitva hagyta, hogy tisztuljon és tett bele egy vattát, hogy felszívja a cuccot. A vattát ma kitettem, azért egy nap elég volt, és hát most nincs semmi a foggyökerem meg a világ között, így nagyon kell vigyáznom rá. Illetve majd visszatömködöm vattával, csak ne menjen bele addig semmi. Legalább nem fogok annyit ennyi karácsony alatt. Ja és amúgy adott a doki gyógyszert, ami tök jól levitte a gyulladást, de az arcom meg feldagadt (most már magától), úgyhogy gyönyörű látvány leszek. A fogászat, ahová meg járni szoktam legközelebb 30-án lesz nyitva, de csak 2-án tudnak fogadni, akkor se időpontra, csak nézzek be, megpróbálnak besűríteni. Ami csak azért gáz mert a nőgyógy is 2-án vár, hozzá időpontom is van, meg őt is már halasztottam, szóval nem tudom még mi hogy lesz, most a túlélésre játszom.

Carlosszal nem tudunk végig együtt lenni, de igyekszünk minél többet, annyira szeretem, hogy arra nincsenek szavak! Kíváncsi vagyok kapok-e valamit, mert mostanában az egész család bajban van velem ajándékok terén, bár nagynéném mindig vesz valami random dolgot, amit aztán sosem használok...

Megyek haza karácsonyozni, úgyhogy nem lesz poszt egy darabig, mert nincs net sem, szóval ezúton kívánok:

Kellemes karácsonyt minden olvasómnak!


(ez én lennék egy mikusapiban :D)
 
 



/*remélem nem csak én néztem Narancsvidéket régen/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése