2013. december 15., vasárnap

Secret Life

Akár még blogcím is lehetne...
De nem az, csak egy poszt lesz a sok közül.
Tegnap megnéztük a Hobbit 2. részét és olyna kettős érzés... Carlos egyik kedvenc filmje volt a Gyűrűk Ura, meg persze most ez is, de a főszereplő meg pont az a pali, aki többünk szerint nagyon hasonlít Greyre...
Volt pénteken céges buli, ami jól telt, bár nem volt egy hű de nagy durranás. A kaja nagyon finom volt, a műsor nem túl érdekes, de ami tetszett, hogy a vezérigazgató meg az ágazati igazgatóm is ugyanúgy velünk táncolt a parketten, mint az utolsó kis beosztott :)
Most szabin vagyok még szerdáig, ami már csak azért is jó, mert 7 hét után végre pénteken megjött (tudtam, hogy nem vagyok terhes, csak 40 lány közé kerültem át, kellett neki idő) és most bepótolja, amit kihagyott, úgyhogy nagyrészt csak fekszek meg vegetálok, meg próbálok minél kisebbre összehúzódni. Carlos meg hősiesen gondoskodik rólam, most elment kajáért, utána segít majd kitakarítani, mert én lennék a soros, szóval nagyon királynői dolgom van.
Egyre jobban kezelem a munkahelyi stresszt is, illetve egyre ritkábban élem meg stresszként az egyes helyzeteket, ami a kapcsolatunkra is jó hatással van, azt látom. Most neki jön a vizsgaidőszak, úgyhogy nekem kell a "hátroszágnak" lenni és támogatni, hogy minél több tárgya legyen meg jó jegyekkel.
A karácsonyi ajándékokkal egész jól állok, meg lett egy jó ötletem, de akkor csak anyára költenék vagy 40 ezret, úgyhogy a felét majd szülinapjára kapja, az is úgyis itt lesz hamar. Még kedden megyünk majd vásárolni, aztán meg dolgozok 23-ig, meg közben akarok sütni majd bejglit meg csinálni egy tiramisut (igazából hármat, mert egyet otthonra, egyet Carlos családjának meg egyet magunknak :)
Ha karácsonyi már nem írnék, akkor köszönöm, hogy idén is velem vagytok és kellemes ünnepeket kívánok nektek!
Puszi, Sophie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése