2010. december 7., kedd

Out of order

Erre a hétre fel kellene függeszteni az emberi kapcsolatokat - írtam ezt tegnap és még nem is tudtam mennyire igaz ez a hétre. Ssel minden rendben, már fészen is kapcsolatban vagyunk. De Kislányom most igazi havibajos kispicsa. Jó mindketten menstruálunk, de ez még nem ok arra, hogy egyik nap S-t küldje el a halál faszára, másnap rám sértődjön be teljesen. Elegem van belőle. Reggelente csörög, csattog, én nem tudok aludni, már két reggel 2 órával hamarabb keltem, mint szerettem volna és kib@szottul elegem van belőle. Szombaton úgy hazamegyek, hogy már csak álomvizsgázni jövök vissza (a suckdogám 5ös lett juhúúú :). Sajna ezt Ssel majd megszenvedjük egy kicsit, de most is olyan idegbajom van tőle, hogy nem igaz. S nemsokára jön, Norbi update vacsizunk (sült kukorica meg virsli :), mellette remélem majd lenyugszom egy kicsit. Szeretem.
Amúgy meg tanulni kéne, mert 15 nap múlva álomvizsga és még SEMMIT nem tudok... majd holnap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése