2010. december 17., péntek

Phasz kiwan

Mért kell minden pasinak átmenni kisfiúba, ahogy egyre jobban szerelmes lesz egy lányba?! Vagy ha nem is mindnek, de az enyémnek. Épp áll a bál, mert tegnap csak tanultam náluk és mikor indultam haza nem adtam jóéjt puszit, meg aztán hallotta, hogy még 1kor is ébren voltam (11 után jöttem el tőle) és akkor mi a fasznak mondom, hogy én álmos vagyok ha utána még ébren vagyok. KisLányommal meg Szöszivel sikerült még hülyülni egy kicsit, de komolyan... így, hogy a szomszédban van, semmi magánéletem nincs tőle, mert áthallatszódik egy csomó dolog.
Hiányzik az a faszkalap Big. Mellette legalább ilyenek miatt nem kellett kínlódni. Perpill még a félredugása is megbocsátható lenne, bár tudom, ő meg flegma volt az egész (általam képzelt) kapcsolatunkat illetően. De azért hiányzik és mindig is fog...
Jónás barátom jött át, hogy hé figyi már, S ki van akadva, hogy nem adtál neki jóéjtpuszit.
Kérdem én: mi ő? egy 3 éves kisfiú, akinek anyuci kell? vagy egy felnőtt 22,5 éves férfi(kezdemény) aki megérti, ha nekem más dolgom van vagy éppen nem vele akarok lenni, mert ami meg a másik, úgy viselkedik, mint egy időmilliomos.
Feküdjek már mellé, csak egy kicsit (ez min. 2 órán át szokott tartani:S) és mikor meg nem akarom akkor én vagyok a szar. Meg néha tőlünk se lehet kitenni, már Szöszi meg KisLányom üvöltenek vele, hogy húzzon már el innen, mert mindannyiunkat zavar a tanulásban. Tőlem nem fogadja el. Az sem elég jó kifogás, hogy 4 nap múlva álomvizsgázom és kurvára le vagyok maradva a tanulással. Naaa, de csak egy kicsiiiit...
ELEGEM VAN! Ha így folytatja, maradok a már két éves tradíciónál és szilveszterkor úgy fog repülni, mint annak a rendje... (Csak utána megint itt fogunk lakni egymás mellett még egy darabig, de már azt is leszarom, most nagyon elegem van.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése