2010. december 31., péntek

Életem margójára

Hát eljött ennek a fájdalommal, szenvedéssel, de azért örömmel is teli év vége.
És micsoda lezárást kapok! Mehetek az albiba, oda amely Biggel való kapcsolatom(most Carrie-t idézem) megannyi kis halálnak színhelye volt. És elvileg ott lesz ő is, de nincs friss információm. Nem borotváltam lábat mindenesetre. Ha akar az övé vagyok, de ha úgy adódik át is tudok rajta nézni. Szeretném lezárni az egészet ma este. A lelkem biztos megkavarodik azért, de ideje továbblépni, hiszen már március óta külön vagyunk.

Közben 29én szerelmes lettem újra :) Sörpingpongoztunk a haverokkal (vele is) és teljesen belepistultam egy este alatt. Mondta Kislányom, hogy látszott rajtam, de nem érdekel, mert ő legalább egy céltudatos (frissdiplomás) helyes pasi, aki nem csak halasztgatja a kötelességeit, mint az eddigi pasijaim. Nem hiszem, hogy valaha bármi is lenne belőle, de azért jó néha ilyet érezni. Sikerült többször bevetnem a nézést, az a része volt a legjobb. Reménysugár, hogy megy még ez, és van még rá esély, hogy valaha őszintén tudjak valakit szeretni.

Ssel nem sok minden van, szerintem hamarosan kifúj a dolog - legalábbis részemről...

Nem írok ide tanulságot az év alapján, azt már sokszor leszűrtem, csak a reményt, hogy a következő boldogabb lesz.

Boldog új évet kedves naplóm!
Pár nap múlva jelentkezem a fejleményekkel!


Vicces, mennyire igaz ez a szám és pont Big mutatta meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése