2011. január 7., péntek

Welcome

2011. Elkezdődött. Nem volt semmi az albiban, egész este kétszer jött ki, akkor is a mosdóba és még véletlenül se szólt hozzánk.
Az év viszonylag jól indult, Kislányommal kicsit összekaptunk, de már az is rendben van. S szegénykém meg kórházban van, mert gyógyszerallergiája lett, így most mindennap rohanok be a városba, hogy vele is legyek. Nem vagyok még mindig szerelmes, de azért aranyos, ahogy örül nekem, mikor bemegyek. Persze, egész nap egy félig süket bácsival van összezárva és csak tanulnivaló van bent nála. Szóval persze, hogy örül :)
Az év beindult, csinálom, amit kell, ráérek mindenre és mindenkire. Fáradt vagyok, reggel is kelnem kell legkésőbb fél 8kor, mégis még itt vagyok és Nyeső Marit hallgatok és ide akarom linkelni, de nincs fent youtube-on az egyik kedvenc számom tőle, így még a végén egy rövid videót is csinálok neki és feltöltöm, mert én ezt ide akarom pakolni! :)



Ééés... alig 40-60 perc alatt megcsináltam a videót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése