2011. január 11., kedd

Pasik

Nem tudok tudjukmi leltárt írni, mint te, de tudok írni róluk.

Az első viszonylag későn jött, már 18 elmúltam. Váratlanul toppant be, 16 hónapig maradt. Itthon még ma is sokszor visszavárják, de én már ott a legvégén tudtam, hogy nincs visszaút. Az nem lehet teljesen boldog, kiegyensúlyozott kapcsolat, ahol az egyik fél képtelen az orgazmusra.

A második sokkal tudatosabb volt. Jelen volt az életemben már az első alatt is, de csak mint barát. Tudtam, hogy szeretnék vele lenni. Sokkal közelebb álltunk egymáshoz lelkileg. Vele volt először orgazmusom. Szegénykém... akkor először annyira rákaptam a dologra, hogy 3ig abba se hagytam, pedig majd meghalt egy cigiért :) A fél szomszédság hallotta, hogy nekem most nagyonjó. Aztán vége lett. Csodás 8 hónap volt, de mikor mellette fekve már másra gondoltam, tudtam, hogy ideje lépni.

Jött a harmadik, Big. Alig telt el 10 nap... Ő volt az első, aki mélyen megérintett, sokáig tartott feldolgozni, hogy nem lehet az enyém, a blogom fele róla szól... Tapasztaltabb volt nálam, értette a dolgát. Belebolondultam. Ha vele voltam, csak úgy emlegettem, hogy csodaországban vagyok. Tényleg olyan volt... teljesen elszigetelve a valódi világtól, a szobájában csak ő és én léteztünk. Az eddigi legjobb szeretőm volt. Viccelődtem vele, hogy én nem járok 23nál idősebb pasival és a végén tényleg külön voltunk, mire jött a születésnapja.

Egy hónappal később véletlenül találkoztam a negyedikkel. Az addigi révületemből, hogy nem lehetek Biggel kirántott. Amint megláttam, tudtam, hogy kell nekem. Egy hétre rá találkoztunk egy buliban. A buliba is csak a haverjai rángatták el, jönni se akart, de bevetettem magam és életemben először felszedtem egy pasit. Iszonyat büszke voltam magamra meg a sárga felsőmre :) Persze maga a szex nem lett valami nagy szám, nekem tuti jobb volt, mint neki, de akkor ez nem számított. Önző voltam, mert megtehettem. Volt végre egyéjszakás is a listámon.

(Lista: olyasmi, mint egy bakancslista, de szexre vonatkozik. Elemei: egyéjszakás kaland, 30as pasi, jóval a 30. szülinapom előtt [ne mosolyogj :P] és ehhez hasonlók. Mindezt még azelőtt kell "teljesíteni" mielőtt férjhez megyek. A 30as pasit tapasztalt G barátnőm ajánlotta figyelmembe :)

Most járok az ötödiknél. Barátféle, akivel néha összebújunk. Néhány pillanatra úgy érezzük, mintha lenne kit szeretnünk. A szex jó vele, bár a Big-es szintet nem üti meg.

Várom a hatodikat. Lehetett volna hosszabb is a lista, de a körülmények így hozták. Nem bánom.

Tudom, hogy olvasol :)

A kis köreim az enyémek, nagyjából a lehetséges "kimeneteket" mérem fel ilyenkor.
A leltárt megkaptad.
A te leltáradban olvasottak miatt tudom, hogy akarnálak, ha elérhető lennél.
Kérdezz :)


Imádom ezt a dalt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése