2011. április 27., szerda

Fejlődés

Haladgatunk Tével. Lassan, de biztosan. Az intimitás már kezd elég jól kialakulni, de érzelmek terén nem tudom hogy állunk. Egész hétvégén minden éjszaka Szexiszeművel álmodtam, ami rendesen megbolygatott. Müller Péter Örömkönyvét olvasgattam esténként (nem bírom egybe az egészet, túl erős anyag ez nekem, de mindig megtalálom az adott élethelyzetemre vonatkozó részt). Olvasás közben mindig megvilágosodok. Így volt ez Big után is és most is. Annyira kristálytiszta olyankor előttem, hogy Szexiszeművel kellene lennem, csak mindig van egy csak vagy egy de. Például, hogy azóta nem keres. Én kerestem háromszor, meg bökdössük egymást, de ennyi. Nincs értelme várni rá, úgy gondolom. Ha Bigen túl tudtam tenni magam, akkor ez meg se fog kottyanni. DE... ugyanakkor bennem van, amit a dékánunk mondott elsőben, hogy itt és most kell az egyetem alatt megtalálni a párunkat, mert utána meló mellett nehezebb. És ugyan én még itt vagyok pár évig, de Szexiszemű befejezte. Akivel most összejön komolyan, annak a csajnak elég jó esélye van, hogy vele is marad tartósan. És akkor nem lesz jajj, de én meggondoltam magam, hanem csak az, hogy élj vele boldogan, ami szívás.
Szóval most itt tartok. Beszélni akarok Tével, hogy akkor most hogy állunk, de attól "tartok" ez már komolyodik. Tegnap fényképeket mutogattunk egymásnak.
Nem tudom, hogy kell kapcsolatban lenni normálisan, ez a részem úgy 1,5 éve elveszett, de nagyon igyekszem, hogy működjön meg visszajöjjön :)

Zene.

2 megjegyzés:

  1. Figyelj!
    Az a baj, hogy ez az "egyetemen találjuk meg a párunkat" ma már nem működik.
    A párok együtt vannak pár évig és rájönnek nem az igazi.
    És ma már váltanak.
    Akár a nők is kilépnek, gyerekekkel is, a házasságaikból.
    A korábbi 20 éves generációváltás 30 fölé módosult.

    VálaszTörlés
  2. Igazat adok neked is, de nyáron is csak azt láttam gyak alatt (1000 fős cégnél dolgoztam), hogy minden pasi 30 feletti volt és alig volt már olyan, akin nem volt jegygyűrű. Munka után meg örültem, hogy már otthon voltam, nem az, hogy még gyerünk le valahová.
    Biztos velem is baj van, de igazából örülnék, ha úgy tudnék majd nekivágni az "életnek", hogy van valaki mellettem.
    Szexiszemű pedig jólelkű falusi gyerek, lehetne akár az Igazi is... túl van már egy 8 éves kapcsolaton, tudja, mi a jóban-rosszban.
    Csak én meg nem bírok elég tökös lenni, hogy elé álljak, hogy figyi, ez van...

    VálaszTörlés