2011. április 30., szombat

Fedőneve: Vízfolyás

Hát jajj, ma olyan folyékonyan sikerült kitalálni, hogy B barátnőmnek mért kell "hozzám" (valójában az új szeretőjéhez) bejönnie, hogy ő is és én is meglepődtünk. Mindenre volt kész válaszom. Lehet, hogy abból kéne megélnem, hogy alibit szolgáltatok. Ja és most fészre se léphetek fel, nehogy feltűnjön az otthoniaknak, hogy nem velem van moziban. Hihetetlenek vagyunk... :D
Amúgy megvagyok, Tével léptünk egy szintet (igazából egy felet, mert ő nem csinált semmit - még). Még mindig iszonyatosan passzív. Most nem pont a szintlépés, mert ott miattam nem lehetett, de nem keres SOHA, mindig én írok neki, hogy ráérek meg stb. Tegnap délben váltunk el, azóta lájkolt kétszer (ez már haladás) de rám nem írna... azt se tudom, hogy hányadán állunk, mert együtt aludtunk csütörtökön és akkor volt kiskifli meg bújás, de azon kívül olyan semmilyen volt. Bár aranyos mikor khmm... Megkérdezte, hogy láttam-e már ilyet, engem meg olyan röhögés elkapott. Kinézte belőlem, hogy még nem volt dolgom pasival. Mondjuk tény, hogy kicsit nehezen szántam rá magam a "szembesítésre", mert ugye nem vagyok még teljesen biztos a dolgomban, meg a mai nappal kijelenthetem, hogy az elmúlt egy évben csak Ssel szexeltem, na szóval már rég volt ilyen típusú első találkozásom. De jól sült el - szó szerint :P :D

Zene.

ui. tegnap megint szabadlábon voltunk és annyira imádom az ilyen estéket, kár, hogy ennyire kevés időnk van együtt a csajosokkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése