2011. május 4., szerda

Wááá

Szexiszemű most bírt rám írni... két hét után... nem mintha akarna bármit is, csak infókat kért. Persze engem meg most bolygat az egész, miközben Tével meg komolyodnak a dolgok, úgy néz ki holnap szintet lépünk, most már úúúgy. Mondjuk előtte meg akarom vele beszélni, hogy akkor most hányadán állunk igazából, mert ha csak úgy vagyunk, akkor lehet, hogy jövőhéten amikor együtt bulizok Szexiszeművel, akkor ráhajtok.
Igazából itt aggódtam, hogy milyen kis halvérű, aztán most meg néztem egyet, mikor elmesélte az egyik kalandját, szóval ez csak ilyen jó kis álca, igazából van benne fenevad :)
Szóval most megint fákkolok, mert utálom ezt, hogy nem lehet akkor akarni engem, mikor még teljesen szabad vagyok?! (Jó, tudom, attól, hogy rám írt még nem akar semmit, DE... naaaa).
Egy hülye picsa vagyok, aki mindig csak ugrál virágról virágra :$

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése