2011. május 17., kedd

Ha már a többiek is :)

Majmolok egy kicsit, mert ez tetszik.

1. Melltartóban alszol?
általában nem, kivéve, ha csak úgy elnyom az álom

2. Zokniban alszol?
lásd 1., illetve ha fázik a lábam, de reggelre mindig eltűnik a lábamról

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
egyszemélyes ágyon inkább egyedül (bár erre épp ellenpélda az elmúlt pár hét), de ha van dupla ágy, akkor 98%ban mással (mostanában Tével :)

4. Szereted a drámát?
mondjuk (szeretem úgy alakítani a dolgokat, hogy nekem legyen jó, ez baj?)

5. Lányos lány vagy?
90%ban nem, bár néha próbálok

6. Kit öleltél meg utoljára?
Té-t

7. Kicsi vagy nagy táska?
határozottan nagy! éljen a gerincferdülés

8. Alacsony vagy?
1.78, szerinted? amúgy pasifüggő, most épp igen

9. Szeretsz most valakit?
anyut, meg lassan Té-t is

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
"höhöhö, majd pont én vagyok az, aki a jelszavait holmi férfiakhoz igazítja. nincs. hozzám van köze." azaz egyetértek Lenszirommal

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
egy kicsit, de a koliban gázos a mosógép

12. Önteltnek tartod magad?
vannak pillanatok, mikor igen, de általában nem

13. Beöltözöl Halloweenkor?
nem, de nem is vagyok ilyen téren túl kreatív

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
nem tudok róla

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
ágyban szoktam, de megesett már buszon és vonaton is

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Té. kicsit túlsokszor is. örülök h ennyire odavan értem, de már kicsit kezd sok lenni

17. Pletykálnak rólad valamit?
meglehet, de inkább remélem, hogy nem.

18. Szólítasz bárkit a vezetéknevén?
most így hirtelen passz. lehet, de max úgy, hogy az a beceneve is

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Fekete

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
a sötéthajúakba szeretek bele, de a világosak bolondítanak meg

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
"legyen intelligens, humoros, határozott és céltudatos, legyen benne irónia és önirónia és tudja magát kevésbé komolyan is venni." újfent egyetértek Lenszirommal

22. Van most legjobb barátod?
szerintem éppen nincs, de van egy pár ember körülöttem akikben maximálisan megbízom

23. Összetört már a szíved valaha?
egyszer, de akkor nagyon. már a gyógyulás nagy részén túl vagyok, de azt hiszem sosem lesz 100%os

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
szülés után lehet, de amúgy jóban vagyok magammal

25. Elégedett vagy az életeddel?
perpill annyira nem, csak lézengek, semmit nem csinálok, de azon vagyok, hogy változtassak ezen

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
hát Big nem volt hagyományos értelemben a fiúm, de megcsalt, ez kétségtelen

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
nem :(

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
nagyjából fele-fele

29. Pofoztál már meg srácot?
igen, S-t

30. Mitől félsz a leginkább?
a boldogtalanságtól

31. Sírtad már magad álomba?
tuti

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
igen

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
remélem, hogy nem, de nem tartom elképzelhetetlennek

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
nem celeb ismert, hanem úgy, hogy valamit elértem az életben, igen!

35. Hiányzik most valaki?
Té nem akar ma velem aludni, mert akkor nem bír felkelni tanulni, szóval mondhatjuk, hogy igen, de amúgy elég jól elvagyok, köszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése