2011. május 5., csütörtök

Fedőneve: Niagara

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Itt volt Gólya és igen, Niagara van. De végre vette a lapot. Már a legutóbbi találkozásunkkor igazából mondtam neki (persze virágnyelven), hogy szexelnék vele és most amint kettesben lettünk hanyatt döntött és veszélyesen közel került a szánk egymáshoz. Persze csikizett is szokás szerint én meg a nyakába kapaszkodtam, meg húztam magamhoz, meg ő is a popsimnál fogva húzott magához, szóval így elvoltunk, de sajna mennie kellett órára, így felállt, hogy na megy, meg persze én is, mert le kell kísérni a nálunk levőket a portáig, ő meg magához húzott és átkarolta a derekamat (meg megint a popsimat fogta) én meg éreztem a csípőmmel, hogy nem gyengén áll. Elsütöttem egy viccet persze, erre ő meg felemelt én meg a lábamat a dereka köré kulcsoltam és így voltunk (igazából csak pár másodpercig, de nekem legalább egy percnek tűnt) sokáig. Leengedett és még ölelkeztünk egy darabig, de persze indulnia kellett.
Anélkül, hogy ténylegesen megcsókoltuk volna egymást, annyi minden történt, hogy jajj. És amint visszaértem jött Té, hogy végre készen van az egész éjszakás beadandójával, mostmár rám ér. Szerencsére könnyen meggyőzhető volt, hogy inkább aludna most egy jót, ahelyett, hogy velem legyen ébren, így talán nem vette észre, hogy mennyire felizgattak a korábbi események.
Hozzáteszem volt némi tipitapidínó (ez milyen gyerekesen hangzik :D) Gólyával.
Megőrülök.... itt kínlódok, hogy Szexiszemű, Té, Té, Szexiszemű, egyik se, erre jön Gólya... pedig a legtöbb horoszkópom mondja is, hogy ne köteleződjek el túl korán, mert megbánom, úgyhogy a nagy beszélgetésbe szerintem beleszövöm azt is, hogy én ezt most nem gondoltam ilyen halálosan komolyat vagy vmi, mert számomra most vált egyértelművé, hogy még a tanév vége előtt meglesz Gólya.
Szörnyű nőszemély vagyok, tudom.
De amúgy, úgy gondolom a helyzethez képest azért valamennyire érett viselkedésre vall, hogy nem támadtam le végül, pedig nagyon nagyon közel volt többször is.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése