2011. május 15., vasárnap

Somewhere over the rainbow

Nem írtam már egy ideje, egyrészt, mert Szöszinél volt megint a gépem a héten, másrészt, mert megint bebizonyosodott, hogy nyavalyogni könnyebb, mint a jó dolgokról írni :)
Tével annyira jól megvagyunk, hogy magam is meglepődök néha, már-már holmi "Sz" betűs szavak jutnak eszembe. A hétvégét együtt töltöttük, voltunk Anna and the Barbies koncerten, ami szintén nagyon-nagyon jóóó volt. Kaptam Sophie napra tőle egy szép vörös rózsát meg csokit meg képeslapot, amibe nagyon szépet írt.
Azt hiszem, ez komoly lesz és vágyok is rá nagyon nagyon, igaz, a kicsi belső démonaim még megvannak, de igyekszem legyűrni őket és tudom, hogy minden bizonytalanságom miattuk van, nem Té miatt.
Amúgy egy nagyszerű héten vagyok túl, volt szaknap, egyetemi napok, vége a szorgalmi időszaknak, már van 3 vagy 4 aláírás megtagadásom, lesz még egy szakestünk és egy alpótom, aztán részemről vége a félévnek. A heti legnagyobb problémám meg az volt, hogy kiolvastam a Lady Elizabeth-et és nem volt nálam másik könyv.
Plusz a legdrágább tanárnőm írt nekem egy emailt, hogy mit csináljunk, mert nem voltam se zhn se pótzhn és akarok-e pótolni vagy mi a baj, tud-e segíteni, szóval aggódik értem, hogy eltűntem a suliból meg az óráiról. Imádom Mrs.M-et, annyira jó hozzám! Megírtam neki, hogy mi minden bajom volt, onnantól kezdve, hogy fáradt voltam egészen odáig, hogy a nőgyűlölő szakirányos tanárom hogy elvette a kedvemet az egésztől. Ő meg visszaírt, hogy sajnos ő is tudja, hogy van ilyen és nem tud ellene mit tenni (pedig egy tanszéken vannak az ürgével) és hogy majd még megbeszéljük. Hihetetlen jófej ez a nő! Még az előző képzésemből lógok neki egy 10 oldalas beadandóval és sosem kérte számon :D
Amúgy keresem az utam, hogy mit kéne csinálni ősztől. Az biztos, hogy nyáron Pesten fogok melózni, de hogy utána mi lesz... szerencsére a meló nem lesz megerőltető, remélem közben megvilágosodok :)

No, akkor zene (asszem rájöttem, hogy kell most embeddelni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése