2014. március 16., vasárnap

Agybaj

18+os tartalom

Gondom van. Nem tudom miért én nem is igazán gondként élem meg, mert volt már ilyen és aztán helyrejött, de basszus, megint nem tudok elmenni. Az igény megvan, de egyszerűen a vége csak erőltetés és csalódás. Nem megy. Pedig mindent bevetek már lassan. Remélem majd megoldódik.
Csak szerintem túl stresszelem. Mostanában mindent. Megvolt az első teljesítményértékelés bent, és nagyrészt jó dolgokat mondtak, tényleg, de mégis 1-2 kisebb dolog van, amiben még javulnom kell és rástresszeltem. De jó lesz ott is minden, csak érjen véget a hónap és legyen meg a kitűzött célunk, azt mondták, utána egy kicsit lazább lesz, de most az év zárása, minél jobb eredményt kell kihozni magunkból.

Szóval visszatérve az alap problémára, szerintem csak a stressz, de azért k. szar, mert nyilván az egy dolog, hogy egyedül nem megy, de kapcsolatban vannak hatásai. Szerencsére rengeteg megértéssel és elfogadással és törődéssel találkozom, de én is tudom, hogy ez annyira nem jó.

Majd próbálkozok egyedül, meg 2 hét múlva tudunk tényleg teljesen kettesben lenni, ha addig nem sikerül javulni, akkor majd akkor teszünk valamit az ügyért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése