2014. március 10., hétfő

Egysoros-egyperces

El se hiszem, hogy 3 hete nem posztoltam. Nem mintha lenne mit.
3 hete jobban megy a munka, vagyis inkább jobban bírom a terhelést.
Csütörtökön fognak először teljesítményértékelni. Izgulok.
Néhány eredményem az elvárt felé tart, néhányat nem tudok.
Kaptunk ma hirtelen feladatot, azt elég jól vettem.
A napival kezdek kicsit visszalassulni, mert sajnos mindig vannak dolgok, amik nem rajtam állnak.
Holnap elvileg találkozok néhány baráttal, de egyelőre még nem tudom.
Hétvégén tesózni és babázni fogok. Valami van a levegőben, de tesóm majd elmondja.
Carlosszal napról napra szerelmesebbek vagyunk.
Kicsit szeretnék már csak vele lakni, lakótársak nélkül.
Kicsit fel tudom magam idegelni a lakótársaimon, de még mindig jobb velük, mint más idegenekkel.
Túlórázunk a héten. A februári fizum egy vicc, pedig prémium is van benne. Talán majd a márciusi.
Szabadidőm nincs, de az jól telik, cserébe pénzem se.
A munkám egy sosem csökkenő szarkupac lapátolása. De valahogy megláttam benne a szépséget és megszerettem.
Nézzétek meg az Ender's Game-et. Meg a David Gale életét. Főleg azt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése