2010. szeptember 30., csütörtök

Bloáá

Semmi nem úgy sül el, ahogy akarom. Vagy legalábbis a pasi dolgokban.
Mit is képzeltem... hogy majd megcsókolom Gólyát és egycsapásra akar majd?! Bezzeg Nnek összejött, sőt ha jól láttam egy éjszakára még PiVinek is. Csak én nem kellek senkinek. Írtam Snak emailt, meg fel is hívtam hajnalba hazafelé a buliból, de azt mondta, most rajzol, nem érdeklem. Aztán végre visszaírt, hogy hagyjam békén, ha szex kell menjek át hétvégén, de egy szót se szóljak és fogadjam el, hogy akkor mostantól szexelünk, de beszélni akkor sem akar. Le vagyok szarva. Nem kellek senkinek, egyéjszakást már nem akarok, normál pasit meg nem bírok felszedni. Gvel beszélt Kislányom, de nem igazán kaptam pozitív visszajelzést... hát ismerősként tekintek rá. Persze nem azt vártam, hogy most a semmiből legyen elvakultan szerelmes belém, de na basszus... AKARJON MÁR VALAKI :(
Szar ez így, mert TUDOM, hogy nem így megy, hogy kérem és megkapom, de most nagyon el vagyok keseredve. Vissza kell hozni magamba a nőt, mert jelenleg szürke kisegér állapotban leledzem. Vettem tegnap pár színes felsőt, hátha jobb lesz, meg tetszenek is tényleg. Dzsungel irtás kell, meg egy magassarkú, némi smink és körömlakk, meg A ruci A barátnőmtől és akkor talán. Csak minek csípjem ennyire ki magam az itteni szórakozóhely kedvéért. Mert csak oda lehet benne lemenni, hétköznapra túl sok, de akkor meg megint csak az alkalmik fognak rám ugrani... áh ördögi kör ez, amiből minél hamarabb ki kell törnöm, mert pszichológus lesz a vége, érzem.
Napsütéses szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése