2010. szeptember 7., kedd

Poison

Tegnap ezt kaptam (?) Stől (itt jegyezném meg, hogy 99% a valószínűsége, hogy nekem szólt, mert kint álltunk a folyosón, bement és berakta ezt a számot, én meg magamra vettem).
Igazából ma még más számot nem is hallgattam. Benne van minden. Amit kaptam, amit most más kap tőlem... Tegnap este rossz kedvem volt. Ránéztem Sre és annyira másnak láttam. Férfias volt, akihez odabújnék, akit szeretni is tudnék talán, de ő már kijelentette, hogy maximum megdugni akar. Szóval ezt elszúrtam. Bár ha még januárig/júniusig itt lakunk egymás nyakán bármi lehet...
Közben meg Big szabadságának tudata is a fejemben motoszkál. Mióta szakítottunk, várom a pillanatot, hogy visszatérjen. Amíg nem volt meg a Natasája, addig vissza tudtam volna fogadni, most viszont úgy érzem, nem tudnék benne bízni többé, aminek ellenére szívesen lennék vele még, de azt hiszem, a lelketlen szexeléstől még mindig én sérülnék. Megmondta, hogy sosem fog úúúgy szeretni. Bár erre mondta S, mikor én ezt mondtam neki, hogy minden szerelem más...
Sehogy sem jó semmi, közben Zs meg becsajozott, ma meg jól leordítottam, pedig tényleg örülök neki.
Jól vagyok, köszi, tényleg... ahogy Fanka is mondja, pedig tényleg jó minden, csak magammal nem vagyok még kibékülve teljesen. Sok mindent elszúrtam idén, ideje, hogy szembenézzek vele és végleg leszámoljak minden szarral. Lehet, hogy már írtam, de azért érzem magam jól Gólyával, mert vele tisztalap van. Nincs a szaros múlt, a kavarások, a szarkeverők, a szívtörők, a szívtörések, csak vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése