2011. június 2., csütörtök

Fedőneve: Single

/nekem most tetszik ez a fedőnevezés, szokjátok meg :) /

Szóval úgy néz ki, hogy egy fél órán belül vége lesz mindennek Tével. Tegnap összevesztünk és nem azt mondom, hogy feltétlenül nekem volt igazam, de nagyon megbántott a szavaival. Plusz kiderült, hogy egy olyan kisebb dologban hazudott nekem, amiben az igazság se lett volna gáz, akkor hogyan bízzak benne a komolyabb dolgokban?!
Ez van. És igen, voltak pillanatok, amikor szerettem, de most annyira megbántott, meg ő se nagyon tervez velem tovább 3 hétnél, ahogy eddig a szavaiból kivettem, szóval csak előrehozom a megváltoztathatatlant.
Majd írok, ha túl vagyok rajta.

Zene.

Update: bocsánatot kért a tegnapi viselkedéséért. Plusz megkérdezte, hogy én mit akarok és hogy miért gondoltam, hogy ez komolyabb lehet, aztán a szemére vetettem, hogy mikor 3 hét után megkérdeztem, ő nem mondott semmit, akkor mért kellett volna nekem tudnom, hogy nem lesz komoly, mire azt mondta, hogy dehát akkor derült ki az Erasmus (Ami még egy éve múlva esedékes, ha egyáltalán lesz belőle valami) és amúgy is, ő nem lesz itt a következő félévben. Mondom akkor ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése