2011. június 15., szerda

Írni kéne már valamit.

Eltűntem. Igazából úgy jellemezném a jelenlegi helyzetet, hogy az otthoni ágyam beszippantott. A múlt hét 90%-át benne töltöttem (egyedül). Most meg itt vagyok a koliban, nagyjából két napom van még, hogy összepakoljam a kis életem és hazaköltözzek.
Illetve...
Merthogy időközben kiderült, hogy hétfőtől mehetek dolgozni Pestre, így a cuccok mennek haza (két napra velem együtt), aztán ami tényleg kell, az jön velem tovább - csak tudnám, hogy oldom meg egy utazótáskával az egészet...
Szóval most kb. ez van, kicsit szomi vagyok, mert sosem jó itt hagyni a többieket, pláne úgy, hogy már tavaly is én költöztem ki elsőnek és most is és nagyon úgy néz ki, hogy most voltam utoljára kolis.
És a többiek még tanulnak, így zenét se bömböltethetek a pakoláshoz. :(:(:(:(:(:(:(:(
Majd csak lesz valahogy...

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése