2013. augusztus 15., csütörtök

Nincs új a nap alatt

Még mindig semmire sincs időm és sajnos a blogra sem :( Alice láttam, hogy írtál, köszi :) Neked is!

A meló jó, haladok, már 4 vizsgát letettem. Csak állandóan álmos vagyok, pedig tegnap már 9 órát is sikerült aludnom, szemben a kezdeti 6 órákkal. Mindenkivel jól kijövök, minden jó.

Carlosszal dúl a láv, én komolyan nem hittem, hogy lehetek még ennyire szerelmes a sok szar után és hogy lesz valaki, akivel ennyire jól érzem magam és nem akarom, hogy hazamenjen, hanem minden nap együtt aludjunk és a karjaiban szenderedjek el és mellette ébredjek. Csodálatos :)

Jön a hosszúhétvége, némi családi szülinapozás, meg a szokásos nyári tábor, ezúttal Tiszafüreden. Ha addig nem írnék, szurkoljatok a jó időért! Jön elvileg Edward és talán Szexiszemű is, de leginkább a barátaimmal leszek, nem pasijelöltekkel, mert van egy szuper pasim!

Már csak 4 hét és rendesebb kerékvágás lesz, köszi a türelmet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése