2013. augusztus 7., szerda

Összefoglaló

Időhiány
Szívás, hogy semmire nincs időm és még 6 hét így fog telni. Ugyan jó bent, jó, amit tanulunk, a társaság is jó, csak utálom, hogy itthon utána nincs időm semmire, mert hazajövök, fürdök, eszek, netezek, tanulok és máris éjfél van. Nem vágyom sokra, csak főznék egy jót vagy sütnék, de semmire nincs idő...

Magány
Vannak bent barátnőim, meg tényleg mindenki jóban van mindenkivel, viszont... ma emailt kellett küldenünk egymásnak, hogy teszteljük, hogy működik-e és elvileg a mellettünk ülőnek kellett és nekem senki nem küldött. Pedig középen ülök. De próbálom ezt nem úgy venni, hogy nemszeretnek, csak így jött ki a lépés.

Munka
Napról napra jobban szeretem, most épp számomra érdekes részt tanulunk és lehet, hogy lesz olyan pillanat, amikor majd át akarok kerülni erre az osztályra (most általánosan tanulunk mindenről), szóval motivált vagyok.

Carlos
Dúl a szerelem. Sajnos rá sincs annyi időm, mit korábban, de jól viseli, nagyon segítőkész és támogat mindenben. Tegnap neki mondtam fel az anyagot is :) Hétvégén eljön hozzánk is és ott leszünk pár napot. Annyira szeretem, hogy az már hihetetlen.

Egyebek
A bennem lakó dög eléggé szunnyad, ugyanakkor időnként, ha unatkozom beúszik némi éjszakai műszakos falhoz csapós szex vízió. Meg az egyik munkatársam elég kedves, ma beszélgettünk is, de totál nonszensz az egész, csak kedvelem munkatársilag. Carlost szeretem, az ilyen hülyeségek meg elmúlnak.

Nézd ezt a videót a panel albérletedből, miközben a lepedőd is izzad már. Gondolj bele, hogy kerek 2,5 nap lesz idén a nyaralásod. Gondolj arra, hogy ahelyett, hogy munka után ciccentenél egy sört a barátokkal, inkább hazarohansz, mert tanulni kell (betanulás a munkahelyre, másnap vizsga). És mondd utánam:
I AM FREE

1 megjegyzés:

  1. Kitartást,én most töltöm a kemény 2 napos nyaralásomat.. Néha megéri ez az áldozat :)

    VálaszTörlés