2013. július 28., vasárnap

Rohanás

/Elértük a 12006. látogatást is, köszönöm nektek!/

Reggel gyors zuhany, gyors reggeli, gyors pakolás, ne felejtsek el semmit, aztán rohanás a buszhoz, "meló" (betanulós tanfolyamon vagyok, még 7 hét elmélet és minden héten 1-2 vizsga az adott hét anyagából). "Meló" után gyors vásárlás (néha csak kaja néha ruha is - kell egy pár új), aztán rohanás haza, valamit enni, valamit készíteni másnapra, egy kis beszélgetés Carlosszal, a lakótársakkal, jajj de mennem kell, mert még tanulni kell, szóval tanulás, estevan megyekaludni.

Ezt szorozzátok be még 7 héttel. Mindennap. Az első vizsgám sikerült pénteken szerencsére, így nagyon örültem, de ugyanakkor semmire nincs rendesen időm. Vagy csak még jobban meg kéne tervezni/szervezni mindent? Igyekszem.
Mondtam már, hogy Gólyával egy helyen dolgozom? Pénteken találkoztunk először, adott két puszit és ment is, mert kezdődött a műszakja, de az illata rajtam maradt... kellemes volt és kicsit zavaró is, mert egyből különböző forgatókönyvek kezdtek el pörögni a fejemben "munkahelyi szex" címmel. Nem fogom tagadni, hogy még mindig tudok rá vágyni, mert nincs értelme, de szerencsémre vagy egy emberem, akire még jobban vágyok.
Pénteken délután jött, most ment el úgy egy órája. Moziztunk, fetrengtünk, mászkáltunk a városban, jó volt nagyon. Meg annyira rendes. Tegnap délután kidőltem és amíg aludtam megcsinálta a csilisbabot, amit vacsira akartam magunknak. Meg segített sok mindenben és nem rinyál, hogy tanulnom kell vagy most pl. fordítottam egy szakszöveget és inkább lökést adott, hogy menjek, csináljam, haladjak. Nem tudok elég hálás lenni a sorsnak.

Remélem sosem fogom elbaszni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése