2013. július 3., szerda

Már megint

Rosszat álmodtam.
Biggel voltam, épp szeretkezni készültünk, mikor bevillant, hogy házasok vagyunk és elkalandoztam, hogy milyen jó is volt a szertartás és mire feleszméltem már túl voltunk a dolgon és nem volt ott (btw. álmomban elkalandoznak a gondolataim; btw2. Big mint a férjem; btw3. fasírtban voltunk és ez amolyan békülősszex volt). Szóval kimentem a lakásból és átkopogtam a szomszédba, mert a szomszéddal dolgozott együtt - és Szulák Andrea volt a szomszédom, aki ajtót nyitott és mondta, hogy nincs nála Big. De ő meg valami egyetemi tanárféle volt és jöttek hozzá rengetegen, pasi, férfiak valami konzultációra és mivel nálam is nyitva volt az ajtó, így bementek a lakásba és én meg mentem, hogy kitessékeljem őket.
Az egyik erőszakos lett és ellökött egy másikat, majd lefújta ilyen paprikaspray-vel, én meg addigra a szobám ajtajában álltam (az otthoni lakásunkban voltunk amúgy) és amint ezt megláttam, becsaptam magam mögött az ajtót és leültem elé, mert úgy ki tudom támasztani. Erre a pasi elkezdte a kulcslyukon meg minden résen befújni azt a szart, hogy hátha hat. Ekkor ébredtem.

Rövid időn belül már a második ilyen erőszakos álmom van (lásd íjpuskás halál), ami egy kicsit kiakaszt. Holnap már itt lesz Carlos, vele jobb aludni. Időnként mostanában félek egyedül a lépcsőházban, ami nem jó, mert az ember ilyenkor vonzza be a bajt, szóval próbálom lerázni magamról a dolgokat, de WTF van?!
Arra gondolok még, hogy mostanában sokat mérgelődök a szobatársamon. Semmi komoly, csak ő úgy szeret aludni, hogy nincs lehúzva a redőny, mert hajnalban kel és megy dolgozni (amit mindig halkan tesz, nem ébredek fel rá), viszont a fényre nagyon felébredek és emiatt már öt körül ébren vagyok minden reggel, és csak szunyókálok, majd mikor már elment és magamhoz térek, akkor felkelek és leengedem a redőnyt rendesen és úgy alszok vissza, hogy még mérgelődök. Ez jönne vissza álmomban?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése