2013. július 1., hétfő

Vegyesfelvágott

Kezdem a legfrissebbel, mert gyorsan elszáll.
Álmodtam még 15 perce... Valami harc dúl a felszín alatt, aminek kulcsfigurája lehettem. Az ellenség fészkében volt egy buli, ott iszogattunk, de még nem buktam le, aztán sikerült kiszökni ügyesen és mindenki tökre örült. Aztán jöttünk mentünk, meg volt valami pasi is, aki a párom volt (nem teljesen szerelmileg, de erős érzelmek volt húúú...), ja és Kiss Tibi volt a Quimbyből :D Na és elkövettem azt a hibát, hogy visszamentem a veszélyes házba mosdóba (!), és először egy szövetséges talált meg, adott egy biztostűt, de azonnal ott volt az ellenség is, ketten, de még nem is vettek volna észre, de jött egy harmadik ember és ő meglátott és én meg nem védekeztem. Abban a pillanatban hallottam, hogy üvöltve megérkezik a felmentősereg, az egyikkel még láttuk is egymást, de a férfi, aki rám szegezte a fegyverét (a másik egy nő volt), egyszer csak fejbe lőtt a kezében lévő íjpuskával. Úgy érzem, akkor elsötétült minden, de még van benne egy gondolat, ahogy a többiekre nézek, hogy minden rendben. Aztán felébredtem. És pisilnem kellett.
Teljesen lemerevedtem, most kezdek negyed óra múltán felengedni...

Tegnap este megint bejelentkezett Gólya. Azt várja, hogy mikor lesz teljesen üres a lakás. Nem tűnt fel neki, hogy kapcsolatban vagyok? Persze engem sem zavart, mikor neki volt..

A hétvégét Carlossal töltöttem, nagyon jó volt, csak a szobatársam is itt volt végig, így nem sok lehetőségünk  volt szeretkezni...

Péntek reggel kaptam egy állásajánlatot. Voltam 1,5 hete interjún vezetői utánpótlás programra és az alapján választottak be, de szeretnék ha előbb több tapasztalatot gyűjtenék a cégben, ezért egy alacsonyabb pozíciót ajánlottak fel (btw Gólya is ott dolgozik :s). Közben meg pályáztam egy másikra, ami határozott idős és rövid távon több tapasztalatot nyújt, viszont nincs benne hosszútávú lehetőség (gyesen lévő csajt kell helyettesíteni), max ha annyira megszeretnek, hogy utána másra átvesznek.

Szóval nehéz, meg gondolkodni kell és szinte állandóan ezen jár az agyam, mert az első az hosszútávon nagyon jó lenne, viszont lentebb kéne adnom most a "szintet" (1,5-2 diplomával beülni alacsonyabb végzettségűek közé ) és mondjuk eredetileg a programban is benne volt, de ott meg volt szabva, hogy mennyi időre, most meg eléggé labilis a dolog.

Gondolkodj Micimackó!


3 megjegyzés:

  1. Hm, én a helyesben a hosszútávú cuccot választanám...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hívtak még a másikra, szóval eddig úgy áll a dolog, hogy elkezdem azt. 3 hónapos tanfolyam van, amiről bármikor kihullhatok plusz utána kezdődik még a 3 hónap próbaidő, szóval van félévem még mást találni ha ez annyira nem jön be.

      Törlés