2013. július 23., kedd

Kurva (jó) munka

Nagyon jó az új munka, csak kicsit le vagyok épülve utána, mikor hazaérek. Evés, net és már alvásidő van.
Amivel csak az a bibi, hogy nincs benne barátozás/barátnőzés, tanulás a folyamatos vizsgákra (még jó, hogy oda tudok figyelni napközben), meg kaját is kéne főzni minden nap másnapra, de már a f@szomnak sincs kedve hozzá, de rendelni se akarok meg az meg sokpénz (én meg még minimálbéren vagyok egy darabig). Szóval a f@szomat bele éppen, mert látom, hogy szeretni fogom, meg már van olyan hely, ami így bekerült a kis tervembe, hogy oda be kéne kerülni majd, plusz még a tényleges melóból nem sokat láttam, amire minket speciálisan képeznek majd. A társaság jó, a tanfolyam jó, a munkahely jó, mindenki kedves és aranyos és közvetlen, csak a picsába ne lennék ennyire fáradt. Vitaminozok egész nap, meg alszok 8 órát (amit lehet, hogy 6-7,5-re kéne módosítani), de elszoktam ettől már január vége óta.
Szóval egyik pillanatban szeretem az egészet, a másikban meg rohadt fáradt vagyok. Kövessetek Tumblr-ön is, mert ott lesznek most inkább napi dolgok, mert még a blogoláshoz is fáradt vagyok, arra viszont ráfüggtem.
Fáradt vagyok, de mélyen belül boldog is :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése