2013. július 15., hétfő

Later

Hét közben itthon voltam, azért nem írtam, nem volt semmi, kisbabát játszottam (kaja+alvás).
Pénteken visszamentem Mc-re, mert Carlosszal hófordulónk volt. Vettünk ajándékot az anyuja szülinapjára meg kaptam egy gyönyörű rózsát. Én vettem neki egy könyvet, amit már régen szeretett volna (együtt Alexandráztunk :) meg vacsiztunk a kedvenc kínaimban és még fagyit is ettünk és majdnem hazasétáltunk a hegyen keresztül, csak annyira tele voltunk és még nem is esett volna útba a bolt, ahová mindenképpen be kellett mennünk, hogy végül inkább buszoztunk, bár abban is tettünk egy kisebb kerülőt :)
Aztán éjjel sokat szerelmeskedtünk, meg bújtunk, mert már hiányoztunk egymásnak, meg reggel is és végre találkoztak anyuval úgy rendesen hivatalosan is és szimpik voltak egymásnak, úgyhogy úúúúgy örülök :)))
Most viszont aggódás van, mert a Kicsimnek úgy néz ki veseköve van, holnap megy az orvoshoz én meg lassan megőrülök, hogy nem vagyok vele, hogy a gondját viseljem, de remélem, nem súlyos és holnap megoldják a dokik...

Teljes értékű vasárnapi ebédet főztem teljesen egyedül! Anya azt mondta, hogy 5/5öt ad rá (ilyen még sosem volt!), talán lassan hagynak már majd főzni, legalább akkor mikor sok tenni való van és nem ér rá más csak én.

Holnap végre megkapom az oltást, amit egy hónapja kellett volna, de remélem még mindig ér valamit.
Kezdődik elvileg az utolsó szabad hetem, amiben úgy volt, hogy kirándulunk Carlosszal, de így nem tudom mi lesz, pedig elvileg 22től már dolgozom, bár még előtte be kéne mennem a céghez, de nem hívott még a HRes csaj, de holnap csak lesz már valami :)

Szurkoljatok a melóhoz, de még jobban az én drágámhoz, hogy rendben legyen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése