2013. október 11., péntek

Elégedett

A munkában minden jó most. Végre megszoktam, kezd kialakulni a rutin is, élvezem is, meg már megy is. Megszoktam, hogy a héten meg jövőhéten is délutános vagyok, este későn érek haza, stb.
Carlosszal is jól alakul minden, hihetetlenül szeretem. Sajnos hétköznap nem vagyok túl használható barátnő, de tegnap tényleg a karjaiban aludtam el, ami olyan jó érzés volt <3 Szeretnék még 1-2 dolgon javítani, de most ennyire futja az erőmből. Majd idővel jön minden, remélem.
Hétvégén csapatleépítő iszogatás lesz, amit már nagyon várok, mert a kis csapatunk ugyan együtt van egész nap, de csak 1-2 percünk van egymással beszélni, ami elég kevés... Meg jó lesz már kikapcsolódni egy kicsit. Megyünk majd moziba is Carlosszal, mert moziünnep van és olcsóbban lehet menni, kihasználjuk.
Jövőhét végén meg úgy néz ki Pest környékén leszek, de családdal, úgyhogy randit most nem tudok adni senkinek, de még mindig élénken élnek a nyár eleji találkozások! :)
Kicsit hiányzik néha a pesti nyüzsi, de ott magányos voltam, így összességében nem cserélném el az itt-és-mostot másra.

Megyek aludni, holnap munka, én meg csak hallgatom a Rent zenéjét dzsátubén.


1 megjegyzés: