2013. október 13., vasárnap

(Not) Myself last night

Tegnap munkatársas iszogatós délutánt tartottak - páran még mentek tovább Bori koncertre, de én inkább Carlost választottam. Felöltöztem szexibe, a kedvenc bordó minim,  legkivágottabb fekete felsőm, harisnya, magassarkú, frissen mosott haj, fekete szemceruza, szóval minden, amitől nőnek érzem magam úgy igazán.
Felmentem Carloshoz, ő így nézett, hogy melyik munkatársamnak öltöztem ki ennyire, mondom azért, mert utána fel akartam jönni hozzád. Felpattantam az asztalára és a lábam közé húztam. Ő meg nem vette a lapot. :( Sajnos úgy néz ki, túl sokat játszok vele hétköznap, ilyenkorra már nem hiszi el, hogy tényleg akarok is valamit, de azért végül jó vége lett :)
Ma nyugisan keltünk, bár nem voltam túl barátságos hangulatban, de egy jó késői reggeli után minden jobb lett, mire indult vissza, már jó volt minden, nem akartam engedni. Nem akarok vele undok lenni, mert annyira drága és szeretem, csak egyszerűen nem bírom kihozni belőle a férfiállatot, amire meg amúgy nekem lenne szükségem, de beszéltünk erről és dolgozni fogunk a kapcsolatunk ezen részén, hogy mindketten megkapjuk, amire vágyunk.

Azért bevallom, engem is meglepett, hogy az egyik munkatársammal össze-összeért a térdünk és kicsi szikrákat éreztem, de szerintem ez csak azért mert hónapok óta nem nyúlt hozzám más pasi Carloson kívül és most ezt hozta ki. De még mindig jobban vágyom rá, mint bárki másra.


ui. szóba jött az egyik tanárunk, aki a betanulásnál segített és a lányok közül többen is tolnák a csajt, mint a lopott biciklit - jó helyre kerültem, úgy érzem :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése