2013. október 16., szerda

Mások

Nem tudom mi van velem - vagy legalábbis tudom, de úgysem tudok mit tenni ellene azon kívül, hogy türelmes vagyok, mert én sem vagyok tökéletes.
Azokon az éjjeleken, amikor nem alszunk együtt, más férfiakkal vagyok. Nem szószerint, de vagyok. Grey-jel plázáztam, ma az egyik munkatársammal csókolóztam... Szeretem Carlost, nagyon is, de ezzel a kis agyammal nem tudok mit kezdeni. Szembenéztem a dologgal, hogy a szexben még van hová fejődnünk, de részben miattam sem haladunk, mert olyan fáradt vagyok hétköznap. Szembenéztem azzal, hogy továbbra is vonzódok emberekhez amellett, hogy vele vagyok, de még mindig sokkal inkább Ő, mint bárki más. Szeretem és Ő is engem. ez a legfontosabb. A többi meg majd kikopik vagy sem, de ezt meghagyom FutureSophie-nak, nekem most mennem kell dolgozni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése