2013. november 4., hétfő

Élet vagy valami hasonó

Nem tűntem el, hívjátok vissza a csapatokat.
Csak, ahogy jön a szürkébb idő, még fáradtabb vagyok, még kevésbé van kedvem bármihez, illetve új munkaköröm van (a végleges), meg sokat vagyok Carlosszal is, így sajnos kevesebb idő jut az online életemre. Megpróbálom összefoglalni az előző részeket.
Voltam a Casa Grande-n Carlosnál és csudijó volt! A családja jófej, az anyjával jóba lettünk, az unokaöcsik és -hugik is imádnivalóak, jól éreztem magam.
A meló csudajó szintén, bár kicsit még kavarászás van, hívást is veszek, meg levelezek is. Ma az első leveleinket elkezdték értékelni és hibátlan lett az első egyedül megírt, szóval annyira jó vagyok (nem volt még ilyen ember, pedig 40en vagyunk a csoportban jelenleg), kaptam egy rakás dícséretet a felettesektől :)))
Carlosszal is jól vagyunk, sok időt próbálunk együtt tölteni, bár most pont 5 napig külön voltunk, de tegnap este jól be is pótoltuk :P Meg ma is együtt alszunk.
Most rohanok még le az egyetemre, Szöszivel találkozunk, mert a szeptemberi műkarmaim vége még mindig nem pattogott le, így most leszedetem a maradékot. Igyekszem jobban figyelni rátok is, mert nagyon sokat jelent a blog és ti, szóljatok, ha elhanyagolnék bárkit is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése