2012. július 24., kedd

Függőség #2

Nem akartam egy bejegyzésbe, mert bár a témamegjelölés azonos, mégis azért egy kicsit másról akarok itt írni. Tegnapról mára elolvastam EL James: A szürke ötven árnyalata c. könyvét. Az egy dolog, hogy néhol kicsit bugyuta, de ha csak a szexet nézzük, nem az indokokat és a párbeszédeket, akkor azért elég jóféle tud lenni. Mondjuk kellő tudás birtokában szerintem angolul jobb lehet. Nem néztem még meg, de van egy sejtésem, hogy pár dolgot nem biztos, hogy a legjobban adnak vissza magyarul,de ez részletkérdés.
Amiért most írni akarok róla, az kapcsolódik az O története - bejegyzésemhez. Szerintem a szerző is tuti elolvasta, aztán még a Twilightot is és valahogy úgy írta meg ezt. Itt is a kiszolgáltatottság és a BDSM van a középpontban, bár tényleg helyenként nyakon öntve sok nyállal... Sőt, ahogy olvasom, a későbbiekben a főhős is plüssmacivá válik (bloá).
Ugyanakkor megint csak rá kell jönnöm, mennyire szeretnék egy olyan kapcsolatot, ami ilyen bizalmon alapszik, amikor akár képes vagyok alávetni is magam a másiknak (vagy uralni, ha éppen úgy esik jól). Ehhez először is önmagunkkal kell szerintem nagyon tisztában lennünk. Illetve biztos vagyok benne, hogy nem úgy megy, mint ebben a könyvben, hogy "bízzál bennem, mert én tudom, hogy jó lesz". Afaszt. Szóval szerintem inkább idő kell, hogy hagyjuk kialakulni ezt a légkört. S-sel elég szoftosan, de próbálkoztunk (igen KisLányom, ezt lehetett néha áthallani :P :$) és az se ment csak úgy, idő kellett, amíg megismertük egymást (talán a második vagy harmadik szakításunk után jutottunk el ide :) és felfedeztük az igényt erre a másikban. Nem mentünk túl messzire, sőt, de mégis, jó emlékeim vannak, nem zárkóznék el máskor sem - a megfelelő partnerrel.

Még mindig...

“Oh no, oh there I go again
I need a spanking, ‘cause I’ve been bad
So let my body do the talkin’
I’ll slip you that hot, sweet, sexy loving”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése