2012. augusztus 1., szerda

Rock'n'roll

Na végre elértem  ide, hogy írjak az elmúlt hétről.
Igazából azért sem siettem, mert nem történt annyira sok említésre méltó dolog, de azért bennem van, hogy írni kéne. Szóval Campus Fesztivál, Debrecen.

Szerdán érkeztünk, albiban laktunk az egyetem mellett, így a sátrazás rész kimaradt. Szerdán még csak hangolódtunk, volt Anna&theBarbies, ami szokás szerint k.jó volt, hazafelé meg leszólított minket egy egészen jól kinéző pali, hogy ugye, hogy néz ki olyan jól, mint a fiatal Sean Connery :D megbeszéltük, aztán húztunk haza. Csütörtökön kicsit le voltunk strapálva ébredéskor, de aztán estére összeszedtük magunkat, jöhetett Akkezdetphiai, Punnany feat Kiss Ádám, Alvin, PéterfiBori és Quimby, majd levezetésnek egy kis Brains. Pénteken már tényleg fáradtak voltunk, csak Kiscsillagra mentünk ki, aztán jött a nagyszerű Tankcsapda (még vasárnap haza is úgy jöttem, hogy a Nevem rock szólt a szívemben :D), majd odakeveredtünk az Animal Cannibals minikoncira, ami nagyon adta, aztán egyszer csak átcsapott szerdai roki - partira (90-es évek legnagyobb slágerei :), amire nekem aztán k.nagy bulizhatnékom támadt. Barátnőmmel közben néztük, hogy volt körülöttünk egy pár pasi együtt és ketten mintha smaciztak volna... Barátnőm később elfáradt, de nekem még nagyon benne volt a boogie a lábamban, szóval ő leült én meg táncikáltam tovább pár lépésre tőle. Az egyik buzicsávó meg nekem jött, majd elkezdtünk együtt táncolni és vagy kétszer megpróbált megcsókolni :O:O:O Persze engem mindig úgy el kapott a na-ne-má' röhögés, hogy nem lett semmi. Végül éjjel 3ra értünk haza, de végre tényleg önfeledten buliztam. Ja meg szereztünk Ballentines-os kalapot és abban nyomtam egész este és nagyon élveztem :D Szombaton már teljesen készen voltunk, akartam menni Irie Maffiára 6tól, de mikor még csak fél6kor vánszorogtunk haza kajálásból, úgy döntöttünk, hogy akkor már csak Apoclyptica-ra megyünk. Így fél10-re kiértünk és mikor elhúztak a Republic rajongók, előrementünk, végül a 4-5. sorból élvezhettük a koncertet. Mivel barátnőmnek tegnap kresz vizsgája volt, így már nem maradtunk tovább, mert pihenni kellett, hogy legyen ereje tanulni.
Hazafelé minden este taxiztunk, de ez az utolsó esti volt a legjobb. Ugye gördültek előre a taxi-sorok a bejáratnál és volt egy, aki sportosabban nagy gázzal jött előre, na mondom, ezzel megyünk. Csávókámnál le volt húzva minden ablak, mondom neki a címet, beülünk és akkor hallottuk meg, hogy Tankcsapda szól nála. Már akkor nem lehetett letörölni a mosolyt az arcomról, de aztán elindultunk és egy döcögős autót a villamossíneken előzött meg, meg elég gyorsan hajtott az Egyetem sugárúton, szóval így a TCs-vel meg mindennel annnnnnnnyira feeling-es volt, hogy méltó lezárása lett a hétnek.

Jövőhét végén Böszörmény, aztán 20-ra meg Békés megye, meg jön haza Annie Londonból, szóval lesznek még itt események :)

Addigis...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése