2012. augusztus 9., csütörtök

Update

El vagyok tűnve.
Múlt hét csütörtök óta megfordult a világ. Csütörtökön voltam az aliban, mert az egyik lakótársam hazaköltözik és még talizni akartunk. Pénteken meg hívott tesóm, hogy a munkahelyére felvennének a helyére 4 órába, mert a kolléganője nem bírja egyedül. Úgyhogy kedden már úton is voltam Budapestre, hogy megismerkedjek a hellyel, a munkával, az emberekkel. Tegnap meg letudtam az első munkanapomat is. Négy órás meló a Megyeri hídon túl, szóval jó sokat kell utaznom nap, mint nap, de még így is megéri. Már csak annyi hiányzik a boldogságomhoz, hogy kapjak egyéni tanrendet vagy csináljanak normális órarendet nekünk, mert a mostani terv borzalmas... a 4 tárgyamat úgy széthúzzák, hogy egész héten bent kéne lenni :s
Szóval még egy kicsi szurkolás kell, de minden elég jól alakul egyébként. Irodai munka, nem fogok belehalni, már csak annyi kell, hogy engedjenek szakdogát is írni ott és akkor aztán minden csudijó lesz :)

Egyébként holnap indulunk Hajdúböszörménybe a szokásos évi táborra. Érdekes lesz, mert elvileg csak 10-en megyünk, szóval tényleg csak a mag jön. Persze ott lesz Szexiszemű is, de mióta Rosso felhomályosított úgy érzem, hogy tényleg túl tudtam lépni ezen, persze azért élőben biztos lesz egy kis *.*, de nagylány vagyok már :) Azért remélem megint lesz időnk beszélgetni, azt szeretem :)

Majd jelentkezem valamikor :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése