2012. augusztus 23., csütörtök

Ezennel mindenkit feljogosítok, hogy vágjon pofán, ha találkozunk

Edwarddal már mióta írtam ilyen 2 nap / 1 üzi tempóban "beszélgettünk" máig. Ma végre majdnemhogy cseteltünk és persze én nagyokos bedobtam, hogy egyedül vagyok itthon (persze előzőleg kiderítettük, hogy tetvespest két végén lakunk), aztán mondta, hogy menne edzeni, mondom ahelyett, hogy átjönnél, aztán én magam kezdtem el húzódzkodni az egésztől (mert egyértelműen egy barom vagyok, aki mindent túlkomplikál) és mire lenyugtattam magam, hogy igen, ma szex lehet és nem törődök semmi mással, addigra szerintem megunta a várakozást a hülyeségeimre és elment edzeni. Kínomban írtam egy smst neki, hogy "szörnyű vagyok, bocsánat. átjössz?" Mindennek 30 perce és semmi reakció... asszem most belefojtom magam egy kiskanál vízbe... de legalábbis lemegyek a sarki fűszereshez ásványvízért, addig sem érzem, hogy itthon ülök egyedül, mint egy hülye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése