2012. augusztus 12., vasárnap

Böszörmény

Életemben most először érzem azt, hogy tökéles volt a hétvége. Nem voltam zárkózott végre az elején, mindig kellett egy kis idő, amíg felengedtem, most ugyan nem beszéltem sokat az elején, de nem volt bennem a gát, nyitott voltam és beszélgettem és jól éreztem magam.
Minden megvolt, ami egy ilyen hétvégéhez tartozik, újabb szállóigék születtek (How much is the sátor? You must read the kempingházirend!), újra bebizonyítottuk, hogy a menedzserek és vodka összetartozó dolgok :P Valamint megvolt az első közös ételmérgezésünk (vagy a piától, de többen is kidőltünk első nap estére), a szokásos szexelni kéne egymással, titokban csókolózás, strandolás, éjjel remegés a fáradtságtól, alkoholtól és most kivételesen a hidegtől is, volt kettesben maradás a strandon, volt egymás húzása, volt tapogatózás a víz alatt (BTW a medencében az ülőke kidörzsölte a popsimat :O), voltak nagy nevetések, volt flörtölés, volt attól nevetés, hogy mennyire tudom húzni a másikat, volt egy(két?) hatalmas sokk is ("vallomásokk")...
Szóval összességében csodálatos, káosz és zűrzavar és boldogságosság és móka és barátság volt ez a hétvége és már most alig várjuk a következőt, szóval 1 év múlva újra (nemitt), velük :)

Btw, Szexiszeművel egészen közönyös voltam. Nem bunkó, de végre nem az volt a legfontosabb, hogy ő hol van vagy mit csinál, hanem magamra tudtam figyelni, bár V-vel végre ki-/megbeszéltük a helyzetet és elmesélte, hogy most tavasszal lefeküdtek (psszt!), meg elmeséltem én is, hogy mi volt. Azt mondta, hogy nem volt nagy szám, szóval nem maradtam le sok mindenről :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése