2012. augusztus 18., szombat

Aaaawww


Most szólok, hogy csapjatok arcon egy büdös ponttyal :D

Szóval most Edward Bogácson van nemtudomkikkel a hétvégére, de közben meg tegnap végre megjöttek a múlthétvégi képek mindenkitől és még most pakoltuk fel és indult egy közös beszélgetés, hogy ki mit szedjen le a másikról képet és hasonlók és ott írt ő is, hogy egyet vegyek már le, meg hogy Bogácson van. Na és írtam neki ott, mert múlt hétvégén mondta, hogy egyik hétvégén hittan-, a másikon meg zenetáborban van, azt mondta a munkahelyén, hogy mondom ez a hittantábor? És felhívott (volna ha nem vagyok éppen kint a kertben) meg írt smst meg írt face-en is, hogy válaszoljon. Úgyhogy most írtam neki egy smst, hogy bocsi csak kint voltam (BTW leégett a lábam és most minden libabőrözésnél - meglepő módon gyakran rámtör - fáááj) és most várom, hátha még ír, bár ha kicsit is olyan társasággal van, mint mi vagyunk, akkor már simán ittas állapotban van :)

Úgyhogy most vigyorgok jobbra-balra mint egy szerelmetes kislány, ami persze nem vagyok (NYÍLVÁN :P) , de olyan jól esett, hogy hívni próbált :$ Remélem este részegen eszébe jutok és nem szed össze mást.
AAAWWW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése