2012. augusztus 25., szombat

Come as you are...

40 percet várt rám az Örsön, mert azt mondta, hogy visszajönni elém már nem lenne kedve. A legszűkebb szürke farmerszoknyámban és a leglengébb fehér - egyébként hálóingnek is megfelelő - felsőmben mentem. Leszállva a metróról elkezdtem izgulni (na jó, már a Pillangó utcánál  elindult :), hogy most akkor hogy is fogunk köszönni egymásnak, mert a szia-szia+arcpuszi az olyan izé, de mondom kitudja, meg akar-e így kapásból csókolni. Rábíztam. Megcsókolt. Örültem. Elvillamosoztunk és -sétáltunk hozzá. Lejárt a mosása, így miután nekem bekapcsolta a ComedyCentralt, eltűnt teregetni, én meg próbáltam rájönni, mi is történik az aktuális Office epizódban. Közben kimentem hozzá néha, meg segítettem egy paplanhuzat teregetésénél :) Közben nevettük a sorozaton, beszélgettünk lényegtelen dolgokról, jó volt úgy. Még elment zuhanyozni, mert edzőteremből jött, mikor megvárt. Én közben néztem a Városfejlesztési osztályt, aztán ő is csatlakozott. Én ültem a bőrkanapé egyik végén, ő a másikon - köztünk egy karnyújtásnyi távolság. Megkérdezte kérek-e pezsgőt vagy kaviárt, mire nevettem. Pezsgőt tényleg vett. Pezsgőspohárba töltött (semmi kolis vizespohár feeling - oh régi szépidők :D). Megnéztük a második Városfejlesztési osztályt is, közben továbbra is beszélgettünk, meg röhögtünk a tv-s hülyeségeken. Közben mindig újratöltött. Még jött két rész A munka hősei (ezt most csak azért írom, le, hogy éreztessem, mennyi idő eltelt, ezek ugye mind 20 perces sorik). Csak néztük, beszélgettünk és pezsgőztünk. Fesztelen volt az egész, beszéltünk még a PV-s dolgairól is, nem volt para, nem is éreztem úgy, hogy nem kellene erről beszélni. Meg még valamit netezett, ami miatt mellém kellett ülnie szorosan :P (nyújtózkodott egyet, mire én elröhögtem magam, ő pedig közölte, hogy ez most nem a klasszikus mozis trükk akar lenni :D) Aztán kezdődött a Family guy. Kidumáltuk a FGt, SPt és Simpsont is. Még egy utolsó pohár pezsgő. Visszaült a másik szélére. Nekem a kezem valahol magam mellett volt, ő meg megint nyújtózott egyet és összeértek az ujjaink. Elkezdtük egymás kezét simogatni...
A második Family guy részt már nem néztük végig, kikapcsoltuk, mert addigra teljesen egymásba gabalyodtunk...

Végül éjjel egykor mentünk el aludni, két menet után. Egy kis simivel, beszélgetéssel (semmi fontosról), meg pár csókkal befejeztük. Nem volt semmi bújás, meg átölelés, csak egymás mellett aludtunk. Bár hajnalban egyszer arra ébredtem, hogy már teljesen mellettem volt, de ez csak a terpeszkedés miatt volt. Reggel harmadik menetet is tartottunk. Végül 11kor jöttem el, még eljött velem boltba, aztán a trolimegállónál egy nem feltétlenül szenvedélyes, de érzéki csókkal elbúcsúztunk.

Nem beszéltünk arról, hogy lesz-e valami tovább. Olyasmit elejtett, hogy nem kell mindent elsőre kipróbálni (első alkalommal), szóval arra következtetek, hogy fog még keresni azért, hogy találkozzunk. Majd meglátjuk.

És akkor most a szubjektív dolgok:
Nem volt rossz a szex, jól éreztük magunkat mindketten. Természetesen az első alkalmak bénaságai megvoltak, bár igazából elég jól ment minden. Olyan őszinte volt az egész. Szexelni mentem, szexet kaptam, éppen annyi körítéssel, ami a hangulat megteremtéséhez kellett, de nem esett túlzásba. Nekem kicsit nyusziszex volt, én ettől lassabban szeretem, de egyébként tényleg csak ennyi, amit fel tudok hozni kicsit negatívabb dolgot az egész estéből, de mondom, még így is jó volt :)
Igazából mindig rájövök, hogy meg kéne tanulnom befogni a számat, mert sosem bírom ki, hogy ne hozzak fel valami olyat, ami valamelyik exemhez kapcsolódik. Ezen még dolgoznom kell, de igyekszem.

Összességében azt mondanám, hogy szívesen mondanék neki máskor is igent. Jól érzem magam vele, mégiscsak barátok vagyunk, vagy legalábbis egyébként teljesen úgy viselkedtünk egymással. Talán vele tényleg tudnék barátság extrákkal-t játszani, ugyanis érzelmileg annyira nem mozgatott meg az este.
Meg kell még jegyezzem, hogy tökéletes teste van, ez a nyálcsorgatóan szép kategória, a szemem is jóllakott tegnap meg ma reggel :)
Annyi mindent tudnék még írni, de most azt hiszem maradok ennyinél. Ha valami foglalkoztat még napok múlva is, úgyis megírom majd :)

Zenéből kettőt rakok:
Ezt, mert először nem tudtam, hogyan kezdjek bele az írásba, aztán a fejembe ötlött ez a dal és tényleg én is úgy mentem hozzá tegnap as I am... 
Valamint azért, mert ez a zene "messziről nézve" olyan nyugis végig, mondhatni visszafogott, de mégis annyi minden van benne, talán kicsit úgy, mint a tegnap estémben :)


Ezt pedig azért, mert:

He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined
When you were young


Megjegyzések:
1) Igen, ez egy hidegfejű bejegyzés. Életemben először nem álmodozom az egyébként jó szex után arról, hogy lehetne is valami ebből. Talán, ha lett volna legalább egy orgazmusom, de ez most így akkor is jó. Így is akkora löketet kaptam az együttléttől, hogy pörgök, jó kedvem van és semmi sem billenthet ki
2) De tényleg semmi! Rám írt Gólya, mire hazaértem és teljesen lepattogott rólam minden, amit írt, sőt még sztem most először nekem sikerült kiakasztani őt :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése