2012. augusztus 15., szerda

Elállt a szavam

"-De még is mióta?
- Úgy Tokaj óta"

Kérdem én: akkor mért csak most? Eddig mért nem? Meg egyáltalán... Wááá
Még jó, hogy munka közben úgy-ahogy ki tudom zárni a fejemből a hétvégét... Már megint fordult egyet a világ (ha ez az előző bejegyzésemből nem lenne egyértelmű). Egyszerűen akkora sokkban vagyok azóta is. Ma úgy jöttem hazafelé a metrón, hogy megírtam neki egy sms-t, majd elvetettem és inkább írtam Királylánynak, hogy szakadjak meg, ha én írok neki hamarabb. Erre itthon mi várt fészen: 1 új üzenet, tőle, még tegnap este írta. Sikítva rohantam a telefonomért, hogy ezaaaaaz :D
Annyi minden kavarog bennem... sosem gondoltam, hogy ilyesmi történhet. Sosem néztem rá úgy, eszembe sem jutott. Mindig máshoz tartozott, akárcsak én. Igazából még azt se mondanám, hogy barátok vagyunk. Ismerjük egymást már évek óta, egy társasághoz tartozunk, de ennyi. Most nem tudom, mihez kezdjek. Ha lesz valami és kiderül, félek elveszítek 1 (2?) embert, de a másik oldalon meg hajt az, hogy mindent ki kell próbálni. Aznap, mikor ezt mondta, annyira le voltam sokkolódva, hogy hiába csókcsatáztunk, még csak be sem indultam. Ha egy rakétával lőttek volna rám akkor, azt se éreztem volna meg. Azóta meg nem volt semmi, így várom a következő talit, ahol talán már észnél leszek jobban (vagy kevésbé? :) és megérzem, hogy mit kéne csinálni.

Hinnétek, hogy mindezt az váltotta ki belőlem, hogy igazán kulturáltan közölte velem, hogy meg akar dugni?!

Szóval most rám írt, mert ő is Bp-n van amúgy, hogy mikor vagyok itt, hétvégéken hol vagyok... Szóval kezdeményez, meg őszinte volt, ezt nagyon értékelem. DE
De, az a baj, hogy attól félek, hogy 1) strigula leszek 2) nem leszek strigula, de úgy alakul, mint Biggel (ismerem magam). Azt meg nem tudom, hogy le tudnám-e nyomni a torkán, hogy valami komolyabbat akarok, pláne, hogy én magam sem tudom. Mondtam neki, hogy engem nem lehet csak úgy ágyba vinni, előtte foglalkozni kell velem, szóval asszem fogunk azért randizni legalább egyszer, de olyan jó lenne úgy ezt az egészet, hogy szépen megismerkedünk, aztán közben szexelünk, aztán szép lassan érzelmileg is kötődünk vagy valami. Tudom, vegyem ki a kezem a biliből és örüljek, hogy van, aki meg akar dugni  velem aludna. Azt hiszem egy kicsit túlpörgöm ezt, de ennyi kihagyás után már nincs kedvem csak úgy egy akármibe belemenni. BTW Tesónak is meg nekem is az volt az első gondolatunk, hogy legalább lenne kivel mennem jövőre a 3 lagziba, ami a családban lesz. De ezt meg aztán pláne nem szabad hangosan kimondani :D
Várom az okosságokat :)
Ja és mielőtt Kislányomat megeszi a fene, hogy akkor most melyikről is írok a 3 közül, legyen a fedőneve: Edward :D


ui. talán a tvájlájt miatt is, de most ez jutott eszembe
uui. ja, és remélem, megéri külön címkét csinálni neki, azaz lesz miről írni
uuui. annyii értelme már van ennek az egésznek, hogy tudom, hogy az új kisregényem hogyan fog folytatódni, mert leálltam vele rendesen (már ha egyszer még lesz időm haladni vele minden mellett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése