2012. augusztus 29., szerda

Easy S

Most néztem meg az Easy A-t. Már előtte is sok minden keringett bennem, de most már le is írom.
Rossznak kéne magam éreznem, mert Edward korábban PV-vel is volt? Edward állítása szerint már a legutóbb is csak azért egyezett bele, mert egyszerűbben megszabadult PV-től. PV is volt közben másokkal, többek között Szexiszeművel. Egyrészt ő az egyetlen, akit el tudnék viselni Szexiszemű oldalán, úgy, hogy közben nem érezném azt, hogy mért nem én lehetek ott. Másrészt meg na és?! Dugtak párszor kész. Most ennyi erővel... Jó a többi exem exeit nem ismertem ennyi a különbség. Szóval az Edward-féle hiányzó lelkiismeretfurdalás-dolgot ezzel lezártnak tekintem.

Viszont közben felmerült egy (régi) új dolog. És most kérnék meg minden érzékeny lelkű olvasót, hogy inkább hallgassa meg a zenét és jöjjön vissza, majd ha új bejegyzésem lesz.


Maradtál? Magadra vess...
Gólyával le fogok feküdni. Két héten belül. És igen, még megvan a nője. És nem, nem tud igazán zavarni. Úgy tudom, maga a csaj adott neki engedélyt a kalandozásra (persze G azt mond, amit akar). Állítólag valami gebasz van a szexuális életükkel, leginkább az, hogy nem szexelnek (eleget? egyáltalán?). Nem érdekel. A film után most van bennem egy kis izé, hogy talán túl messzire megyek, de nem akarok már ezen agyalni. Gólyával már kijár nekem is végre valami élvezet, mert két éve csak szívat. Plusz a vándorélet, amihez most kezdtem, úgysem engedné, hogy "normális" pasit tartsak. Nem is hiányzik igazán perpill, nem lenne erőm meg időm rá. Persze majd szeretnék valami/valaki komolyat.

Hétfőn a legdrágább, legrégibb barátosnéimmal voltam. Elmeséltem nekik is mindent őszintén. Blanche kérdezte, mikor a végére értem, hogy de jó nekem így? Mármint, hogy igazából senkim nincs? Nem, nem jó. Sokkal jobb lenne, ha várna otthon valaki, ha lenne kihez hozzábújni este. De most ezt osztották, ezekkel a lapokkal is lehetőségem van játszani, kihozni belőlük a legjobbat.

A két hét, amíg Edwardon agyaltam, sok mindent előhozott. Aztán lefeküdtem vele és majdnem kiröhögtem magam utólag. Nem kell mindenkiben a nagy Ő-t keresni. Néha az is szimplán elég, ha akkor és ott megfelelő, jó, kielégítő a másik. Jelenleg, bármennyire is szeretném majd, de most elképzelhetetlennek tartom, hogy én valakivel "normális" kapcsolatban legyek. De nagyon kíváncsian várom, ki lesz az, aki eléri, hogy megint kiröhögjem magam, hogy ma ezt mondtam :)


ui. Ma kiváltottam a fogamzásgátlót... egy év után újrakezdem, biztos, ami biztos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése