2013. szeptember 17., kedd

Holnap

Kezdődik a hívásvétel. Fosok. Plusz a hétvégi foggyulladás után most a torkom kezdett el kaparni, ami egy alapvetően beszélgetős állásnál nagyon nemjó. Remélem sikerül valahogy túlélni, veszek holnap C-vitamint meg nem tudom mit és felturbózom az immunrendszerem, mert nem eshetek ki betegség miatt.

Írtam már az esküvőről? Szép volt, nagyon jól éreztük magunkat, csini is voltam... kezd rémleni, hogy már írtam.
Akkor viszont csak az unalmas semmi napok vannak. Elkezdtem a 90 napos diétát, eddig jó, bár épp most szegem meg egy mézesnegroval, mert a torkom állapota fontosabb lenne, remélem nem nagyon izé.
Elmaradtam az összes blog olvasásával, mert szabadidőmben csak gyorsan átpörgetem a fészt meg a tumblit és szaladok főzni meg Carlosszal vagyok, de ma bepótolom mindezt.
Arról nem is beszélve, hogy meg akarom nézni a Djangot (omg még nem láttam), de nincs semmikor 3 egybefüggő órám rá. Mondjuk most lenne, de inkább a netes életemet hozom helyre, mert lassan kezd a nullához konvergálni, meg mondjuk jó lenne Carlosszal együtt megnézni. Talán majd hétvégén, bár megyünk szüretelni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése