2013. szeptember 8., vasárnap

Most

Tudom, hogy nem írhatsz, de szólj ha zavar hogy lájkollak... - írja ezt az, akivel eddig is leginkább írásban kommunikáltam, te hülye vagy baszod???? jó persze épp azt teszem, amit írtál, de wááá leborultam egy kicsit a székről. Erről ennyit. Csinálj, amit akarsz, nem zavar.

Már csak egy hét és vége a tanfolyamnak és kezdjük a rendes munkát, hihetetlen gyorsan elszállt ez a pár hét és izgalommal várom az utolsó kisvizsgát meg majd 25én a rendes nagyot is. Úgy érzem most, hogy menni fog, meg rendelkezésemre áll majd minden, ami kell, csak nem kell elizgulni a dolgot és akkor rendben lesz :)
A nyomtatómból fogy a festék, így a céges anyag mentazöld lett, de egész jól áll a dizájnnak, lehet majd bedobom, hogy cseréljünk :D

Sütöttem tegnap kekszet, amibe tettem fehércsokit de eltűnt a sütés után...
Meg voltam Nyíregyen is, vettem szekszi ruhát is (csipkés, térdig érő), erre most nézem, hogy 19 fok és 9 mm eső jön szombatra... ezen a hétvégén kellett volna tartani a lagzit, de max vastag harisnyát meg kiskabátot húzok, nem gáz. Majd csinálok fényképet magamról :)

Lakótársékkal nem tudom mi van, de egész hétvégén érezhető volt a feszkó, meg nem is nagyon beszélnek egymással... remélem nem mennek szét, mert szeretem őket együtt.

Jön Carlos és hoz tortát, meg még tanulok, meg elkezdek szépülni szombatra, mert az arcbőrömön még van mint dolgozni, hogy csudálatos legyek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése