2013. szeptember 29., vasárnap

Boldogság

Szerelmes vagyok. Őrülten. Hihetetlenül, számomra is meglepően.
Az ilyen nyugis hétvégékbe mindig belerondítok némi komolykodással, de ilyenkor van időnk türelmesen átbeszélni a dolgokat, hétköznap, mikor minden vágyam az ágy, olyankor örülök inkább a pillanatnak.
Sokat kell még tennem ezért a kapcsolatért, mert jelenleg sokkal többet kapok, mint amit adok, pedig én is tudnék többet adni. Egyszerűen kell az érzés, hogy igenis, megérdemlem én is a jót és a teljeset meg a boldogat. Hogy nem kell beérnem kevesebbel, hogy jár mindez nekem is. Most, hogy megkaptam, ideje viszonozni is a sok jót és boldoggá tenni a másikat is, nem csak önző módon a saját boldogságommal foglalkozni, mert ha teszek érte én is, akkor még többet fogok visszakapni.
Megtaláltam a helyem és a párom, egyszerűen nem fogom ezt már elszúrni, mert ő az, aki mellett ébredni akarok ezentúl minden reggel és akit szeretni fogok.

Hihetetlen dolog történt a héten, megvolt az első meetingem. Véletlenül belekerültem abba a pár emberbe, akiket meghívtam egy vezető általi tájékoztatóra. Mostanáig úgy nézett ki, hogy ha komoly karriert akarok a cégen belül, akkor előbb-utóbb Bpre kell költöznöm. Erre most kiderült, hogy dehogy! Hoznak le még pár társosztályt és sokkal több elérhető pozíció lesz. Így most már tudatosan tervezhetem a karrieremet Mc-n is. Elkezdtem túlórákat vállalni, ami nagyon jó pont állítólag és érzem is, hogy olyan emberek, akik elég szigorú hírében állnak és mégis velem segítőkészek. Meg a héten megcsináltam a nagyvizsgát (85% lett :) és csak az én vizsgámra a kötelező 2 ember mellé beült egy harmadik. Biztos én vagyok a hülye, de tökre úgy érzem, hogy számolnak velem a cégnél. Ugye úgy lettem felvéve, hogy mehetnék a vezetői utánpótlásra is, csak nincs elég tapasztalatom, így inkább kezdjek itt. Namármost, ha tudják, hogy jó vezető lennék, akkor csak odafigyelnek rám valamennyire... A fene sem tudja, majd kiderül, mindenesetre odafigyelek, túlórázok, a meetingen is kérdeztem (csak hárman voltunk ennyire aktívak), meg próbálok a lehető legpontosabban és körültekintőbben dolgozni, hogy ne legyenek hibáim, amik később visszatartanak. Imádom egyébként magát a melót, kapok az ügyfelektől is dicséretet, illetve a kollégák is mondják, hogy látják rajtam mennyire élvezem. Amit korábban magam sem hittem volt. Vártam már, de tényleg élvezem, hogy segítek embereknek a gondjaik megoldásában. Végülis az életem részben erről szólt korábban is a korrepetálásokkal, amikor a barátaimmal leülök, hogy beszélgessünk, amikor az évfolyamom bármivel fordulhatott hozzám. Élvezem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése