2011. február 17., csütörtök

Legyél Királyfi!

Szóval beszéltem ma pár szót Szöszi Pasijával és mondta, hogy beszélt Dalospacsirtával valamelyik nap és állítólag a drága semmire sem emlékszik... :S:S:S:S
Szerencsére annyira nem vágott földhöz a dolog, mert azért kicsi szívem csitult (hála a sulinak - is) az elmúlt napokban, szóval így a fellegekből már simán lent voltam.
Mondjuk azért azt is észre lehet venni, hogy egy hete lapít, mint az a bizonyos barna kupac a fűben, szóval nem tudom, hogy ő most hogy áll ezzel... mindegy na, úgysem kerülhetjük el egymást nagyon sokáig, mert közben meg elkezdtünk közösen szervezni egy kirándulást április elejére. Legkésőbb akkor össze leszünk ám zárva (még 53 emberrel), de akkor aztán együtt leszünk*... ha csak nem hozza a Natasáját... Akkor kiborulok már mire Pestre érünk...
Na most kb ennyi. Zajlanak a dolgok a szobában is, a suli is pörög, fárasztó, de már jobb, mint múlt héten.

*ezt most visszaolvasva nem tudom mi íratta velem, mert nem szexelni akarok vele, csak hogy ott leszünk na... a tudatalattim bekeményített

Ja és tegnap reggelre a tudatalattim kielégített. Álmomban összeszedtem a postán egy pasit (ahová amúgy gyógyszert venni mentem), de nem is akármilyet, ilyen tökéletes adoniszt, combközépig érő farokkal :D És az volt a legdurvább, hogy annyira nem érzékeltem, hogy álmodok, hogy emlékszem, hogy még mondtam is magamnak, hogy nem igaz, hogy csütörtök után már megint kapás van :D Na szóval hatalmas farka volt és persze egymásnak estünk és úgy mentem el, hogy igazából még be se tette, csak hozzámért és hatalmasat élveztem, de úgy, hogy remegtem mindenhol. :):):):) És ami tényleg meglepett, hogy elmúlt a kiéhezettségem (már 1 hónapja böjtölök) ezek után. Most jól elvagyok, ha a tudatalattim így kisegít, akkor még az is lehet, hogy a végén tényleg találok egy normális pasit, mert nem fogok a "farkam" után futni.
Na kb ez van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése