2011. február 11., péntek

Micsoda este!!!!

Hajajj... nem is tudom hol kezdjem...
Szöszi meg a Pasija szülinapját ünnepeltük tegnap este. Pasival van sok közös barátunk, akik szintén ott voltak. És ott volt az a srác is, akiről már dec.31-én írtam, hogy belepistultam. Közben úgy hallottam lett vmi nője, de nem nagyon mutatkoztak együtt meg semmi. Dalospacsirta lesz a fedőneve, mert egyelőre jobbat nem tudok :) Szóval ott volt ő is. De ezt majd később.

Pasit felköszöntötte egy ott italozó szintén szülinapos pasi (szigorúan kispével), aki cserébe azt kérte, hogy mutasson be neki Pasi szingli csajokat közülünk. Kislányommal letelepedtünk aztán beszélgettünk, de Kislányom lelépett nem nagyon érdekelte a dolog. Mi meg csak beszéltünk és beszéltünk... aztán elkérte a számomat, majd később smártunk. Nem volt nagy szám, szörnyen durva és sok nyállal és nyelvvel és borostával dolgozott, szóval nem nagyon vágyom ilyen jellegű folytatásra. Viszont barátkozásra jó lesz.

Aztán mentünk legkedvesebb keménységmérési szórakozóhelyünkre (nem félreérteni :).
És ott meg ugye ott volt Dalospacsirta. Egy "pöppet" be volt rúgva, egy üres poharat szorongatva állt egyedül, így odamentem hozzá, hogy táncoljunk. Nagyon jó ritmusérzéke van, élveztem vele a bulizást. És közben időnként belecsókolgatott a nyakamba. Hát mondom akkor talán még sem vagyok neki annyira közömbös, így némi szemezés meg bújás után végül csak elkezdtünk csókolózni :):):):):):):):) Annyira jóóó volt, a korábbi pasihoz képest meg nem is lehet összehasonlítani... úgy csókol, ahogy én, érzékien, játékosan... szóval nagyon gyorsan egymásba gabalyodtunk és közben bennem volt végig az az érzés, hogy ez nem lehet igaz, tényleg ez történik stbstb. Nagyjából 4-4,5 órát töltöttünk így, táncoltunk, csókolóztunk... hihetetlen érzés volt!!! Volt, hogy percekig csak álltunk és (természetesen becsukott szemmel) csókolóztunk és annyira hihetetlen volt az egész... üvöltött körülöttünk a rock, heringparti volt és mégis képes volt a világ kettőnkre beszűkülni. Olyan szenvedély tombolt mindkettőnkben, hogy biztos vagyok benne ha lett volna lehetőségünk, akkor nem állunk itt meg. Azt mondta, hogy én vagyok ez ő Hercegnője (akkor majd elolvadtam tőle,de persze mostmár azért józanul állok hozzá - még inkább olvadok :D) és azt is mondta, hogy rettenetesen kíván - mondjuk ez nem volt kétséges, annyi szenvedély volt a csókjaiban, nagyjából 8 órája váltunk el, de még mindig hatalmas vigyor ül az arcomon meg képes vagyok egy pillanat alatt elpirulni, ha eszembejut az éjjel és nem gyengén be is vagyok még mindig indulva... Mostmár merem állítani, hogy végérvényesen belezúgtam. Nem tudom lesz-e folytatás, mert a végére eléggé elfáradt(unk), oxigén és vízhiánnyal küszködtünk többet között :P:P:P

Az se számít, ha csak ennyi volt, mert annyira, de annyira tökéletes éjszaka volt vele és az se érdekel ha a fél egyetem erről fog pletykálni, mert nagyon sok ismerős volt lent, MERT KURVÁRA JÓ VOLT ÉS TÖKÉLETES és mégmégmég :D:D:D:D:D:D

Most zenének egy olyan, jön, ami már volt a blogon feldolgozásban, de erre történt az első csókunk, szóval muszáj, hogy itt álljon:


ui. S-t dobom, mert végre tudom milyen boldogságra vágyom mégha nem is Dalospacsirtával jön össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése