2011. február 25., péntek

Summary of the week

Érdekes egy héten vagyok túl (nagyjából).
Kedden ellógtam két órát.
Szerdán leleszbikusozott egy tanárom, mert a mellettem ülő csoporttársnőmmel mertem beszélgetni (idézem: "mert ha még fiúval beszélgetne") az ő csodálatos (= a könyvét ctrl+c-ctrl+v-vel ppt-be átpakoló, majd azt szó szerint felolvasó) előadásán. Majdnem felkaptam a cuccom és kijöttem. Igazából visszatekintve ki kellett volna jönnöm, mert tanár nem veszi észre magát, hogy milyen egy faszkalap még azután sem, hogy novemberben kiugrott a harmadikról egy diákja, akinek a konzulense volt... erről persze órán szó sincs, csak arról, hogy az ő tanítványai most hol milyen vezető beosztásban dolgoznak... utálom ezt a vén faszt...
Este meg átrendeztünk a szobát és most saját kis zugom van :)
A csütörtök már majdnem jó is volt, de heg.-en közölte a tanárunk, hogy akkor jövőhéten írunk a BSc-s féléves anyagból. KÖSZI! amit mi nem is tanultunk... De szerencsére annyi mindent kihúzattunk vele, hogy gyakorlatilag csak 25 oldal a tankönyvben :) De így is eléggé idegállapotban voltam mikor kijöttem óráról (+ még egy ellógott óra) és rohantam Nhez, hogy legyen szíves felszerelni kellő mennyiségű energiaitallal, mert nem elég, hogy ez van, még tanulnom kell egész délután, mert pénteken zhzok. És mikor odaértem, megtörtént a csoda: ott volt Dalospacsirta. Szegénykém tiszta aranyos volt (vagy legalábbis nem volt zavarban a történtek miatt), de nekem meg épp akkora volt a fejem, hogy odalöktem egy sziát és már mentem is tovább. Remélem nem értette félre. Jövőkedden megyünk ugyanarra a szakestre, szóval legkésőbb ott fény derül mindenre :)
Ma meg zhztam, amire közölte a gyakvez csávó, hogy hát most megadja, de ha köv gyakon is ennyire alulteljesítek, akkor nem fogja. Tanulni,tanulni,tanulni... itt még idegesített egy kicsit, hogy mi az hogy a progit amivel dolgozunk nem tudom még kívülről odavissza (két hete gyakon foglalkoztunk vele utoljára és először) és persze mikor mondtam neki h leszedtem én, hogy gyakoroljak, de nem volt kompatibilis a winfosommal, akkor meg még ő nézett hülyének (mivel egyemmeg ő már kétdiplomás köcsög, amiből az egyik infós) hogy de mért nem. Mondom nemtudom, hétvégén újrateszem a winfost, utána már futnia kell.
Szóval most kb itt tartok.
Gólya talán feljön hétvégén, de megkérdezte, hogy egyedül leszek-e és mikor azt mondtam (hazudtam), hogy igen, akkor tovább nem beszélt erről. Szerintem fél, hogy szexuálisan zaklatni fogom, mint egyszer régen (mennyire belémlát :D) bár már a legutóbbi ittlétekor is igyekeztem jókislány lenni, de arról nem tehetek, hogy teljesen bezsongok tőle, ha mellette vagyok...
Ja igen és a hét legérdekesebb pillanata díjat pedig ez nyeri:
Szöszinek már vagy 2 napja fájt az alhasa a hét közepén. Megegyeztünk, hogy másnap megy dokihoz, mert ez így mégse állapot, de, hogy addig is kibírja, feljött Pasi hozzá, hogy simogassa meg babusgassa. Szöszi megkért, hogy nyomkodjam már meg a hasfalát, hogy nem kemény-e mert ő már nem tudja. Mondom ok. És odatérdeltem mellé az ágyára, miközben Pasi ott ült mellette és simogatta és én meg elkezdtem a hasán jobbra-balra húzni a kezem és annyira furcsa érzésem lett. Betörtem az intimszférájukba, rettenetesen éreztem, de másrészt meg érdekes volt, mert fizikailag sosem kerültem ennyire közel egy másik párhoz.
Ezek után ma még pihizek, holnaptól meg elvileg tanulás, de este lehet, hogy Mszobatárssal megyünk véntinédzser buliba :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése